Józef Dworakowski: Przemek miał piękne oferty

Józef Dworakowski odniósł się do ofert jakie klub otrzymał w sprawie wypożyczenia braci Pawlickich. Prezes Unii Leszno ustosunkował się także do pomysłu wprowadzenia przepisu o zakazie startu w jednej drużynie dwóch zawodników z Grand Prix.

Józef Dworakowski zapewnia, że zrobił wszystko co było w jego mocy, żeby team Pawlickich mógł rozwijać swoje talenty w Lesznie. - Była piękna oferta od nas, a po tym jak podjąłem decyzję o nie wypożyczaniu Przemka do klubu ekstraligowego bardzo ładną ofertę złożył mu Gdańsk. Dlaczego on się na nią nie zdecydował? Było zainteresowanie z Bydgoszczy, ale później przestali się odzywać. Było zapytanie z Łodzi, ale nie ciągnąłem tego tematu bo sondowanie to nie ze mną. Spośród klubów pierwszoligowych najpoważniejszą ofertę złożył Gdańsk. Wszyscy fascynują się tym tematem a dla tego chłopaka to jest dramat. W pierwszej lidze można się przecież ładnie rozwijać. Jeżeli on nie chce zarabiać to trudno się mówi - powiedział dla SportoweFakty.pl prezes Unii Leszno.

Józef Dworakowski zaznaczył także, że Unia Leszno nie ma zamiaru utrudniać teamowi Pawlickich znalezienia nowego pracodawcy. - Ogromna większość przedstawicieli klubów z pierwszej ligi sprawia wrażenie jakby nie potrafiła czytać. Powiedziałem, że oddam Przemka za symboliczną złotówkę, ale klub, który ich chce musi mieć najpierw dogadane z nimi warunki. Ja ze swojej strony dużo zrobiłem, zarówno w pierwszej jak i drugiej fazie sprawy z Pawlickimi.

Według nowego regulaminu od 2012 w składach polskich drużyn ekstraligowych mógłby występować tylko jeden zawodnik z cyklu Grand Prix. Niewykluczone zatem, że leszczyńscy włodarze byliby zmuszeni wybierać pomiędzy Jarosławem Hampelem a Januszem Kołodziejem. Józef Dworakowski uważa, że ten zapis nie powinien wchodzić w życie. - Uważam ten pomysł za zupełnie nietrafiony. Musimy nadal pracować nad tą kwestią. Nie uważam sprawy za zamkniętą. Wierzę, że w ciągu dwóch lat polski żużel zreformuje się, bo jeśli do tego nie dojdzie to nasza rodzima liga spadnie do takiego poziomu jak to ma miejsce w Anglii. Nie myślę w tej chwili o perspektywie wybierania między Jarkiem Hampelem a Januszem Kołodziejem. Nie może być przecież tak, że ktoś jest krzywdzony przez to, że osiągnął dobry wynik. Wierzę, że to wszystko jeszcze się ułoży. W tym sezonie wchodzą nowe tłumiki i zobaczymy jak to będzie wyglądało.

Prezes Unii Leszno odniósł się także do słabych wyników sprzedaży karnetów na mecze Byków w 2011 roku. - Według mojej wiedzy w klubach bardzo kiepsko sprzedają się karnety na przyszły sezon. W Lesznie jest pod tym względem bardzo słabo i nie ma co spodziewać się poprawy w tej kwestii. Rozmawiam z różnymi ludźmi i wiem jaka jest sytuacja na rynku. Lech Poznań też myślał, że na niektóre rzeczy będzie lepszy popyt, ale takie są realia.

Komentarze (0)
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.