Równocześnie Polacy nie będą mogli jeździć w ligach zagranicznych, jeśli w nich będzie obowiązywał nakaz startu na nowych. - Jeśli tłumiki są niebezpieczne na naszych torach, to i na zagranicznych również. Czyż nie? Myślę, że rozsądnie PZMot się wypowiedział zapowiadając, że nie da zgody - ocenił żużlowiec Unii Leszno. - W końcu ktoś zaczyna myśleć w Związku i trzeba przyznać, że lepiej późno niż wcale.
Taka duża zmiana dotycząca sprzętu na dwa tygodnie przed startem ligi dla Adama Skórnickiego nie będzie problemem. - Równie problematyczne byłoby dostosowywanie się do nowych tłumików, na których niewielu jeździło. Wracamy po prostu do tego, co już było, a przecież jak ktoś się raz nauczył, że dwa plus dwa jest cztery, to chyba tego nie zapomniał - dodał były indywidualny mistrz kraju.
Czytaj również:
Krzysztof Cegielski: Odrzuciliśmy nowe tłumiki jednogłośnie!
Mirosław Jabłoński: Polak mądry przed szkodą
Piotr Baron: Byłem przekonany, że będą nowe tłumiki
Piotr Protasiewicz: Wcale nie jest tak kolorowo
Andrzej Witkowski: Moim zdaniem FIM nie zmieni zdania
Rafał Szombierski: Jestem takiego samego zdania jak większość zawodników
Dawid Stachyra: Nowe "tłumoki" odeszły do historii!
Rafał Dobrucki dla SportoweFakty.pl: W GP i DPŚ też nie będzie nowych tłumików!
Michał Szczepaniak dla SportoweFakty.pl: Poprawił mi się humor!