Tuż po podpisaniu umowy sponsorskiej, z dziennikarzami spotkali się przedstawiciele obu stron. Nowego sponsora reprezentowali Dyrektor Handlowy Piotr Szostek oraz szef pionu marketingu Krzysztof Bartnik, a ze strony Polonii obecne były osoby uczestniczące w negocjacjach ze sponsorem - Prezes Zarządu Marian Dering oraz menedżer marketingu Piotr Januszkiewicz. - Bardzo się cieszę, że doszło do finału tych rozmów - przywitał zebranych prezes Marian Dering. - Był to partner bardzo pożądany, bo w swoich zobowiązaniach podjęliśmy się osiągnięcia takich rezultatów przez drużynę, żeby sponsor był zadowolony i widział efekty tej umowy. Zakładam, że ta współpraca będzie rozwojowa, a firma tak znana na rynku i tak prężnie się rozwijająca, będzie kolejnym partnerem klubu na lata - zadeklarował prezes bydgoskiej Polonii.
- W imieniu właścicieli korporacji Gzella oraz Eko-Tanku chciałbym podziękować Żużlowemu Klubowi Sportowemu za doprowadzenie do finału rozmów - nie krył radości z podpisania umowy Dyrektor Handlowy firmy Gzella Piotr Szostek. - Dzięki temu zostaliśmy uwieńczeni tytułem oficjalnego sponsora klubu sportowego Polonia Bydgoszcz. Podejmujemy tę współpracę na razie na rok 2012. Zakłady Mięsne Gzella, które produkują wędliny z borów, funkcjonują na rynku już prawie dwadzieścia siedem lat. Sukcesywna praca i trud wkładany w rozwój firmy pozwoliły na to, że możemy się tu spotkać w tak miłych okolicznościach. Rozwój każdej firmy jest niemożliwy bez wiernych i lojalnych klientów, którzy codziennie odwiedzają nasze delikatesy. Jest ich obecnie ponad 160, a zlokalizowane są w północnej części Polski. Oczywiście wśród tych wiernych klientów są mieszkańcy Bydgoszczy, za co jesteśmy im wdzięczni. Mają oni również swój wkład w rozwój firmy. Chcemy się odwdzięczyć tym wiernym klientom, poprzez pomoc w rozwoju tutejszego, mam nadzieję, że jednego z ich ulubionych klubów sportowych, czyli Polonii Bydgoszcz. Liczymy również na to, że podpisana umowa nie będzie oznaczać tylko rocznej współpracy, i będziemy ją przedłużać na kolejne lata. W imieniu korporacji Gzella życzę samych sukcesów naszemu klubowi, zawodnikom, trenerom i działaczom - skomentował podpisanie umowy Piotr Szostek.
- Logo firmy Gzella, a także firmy Eko-Tank, która jest powiązana w korporacji, będą widoczne na obszyciach kierownic motocykli naszych zawodników - poinformował prezes Dering. - Będzie oczywiście eksponowane również na stadionie. Na kevlarach, mimo że byłoby to pożądane, nie znajdzie się, gdyż rozmowy finalizowaliśmy w takim okresie, kiedy zawodnicy mieli już uszyte swoje kevlary i technicznie nie byliśmy w stanie tego wykonać - przekazał prezes bydgoskiej Polonii.
Mięsny sponsor bydgoskiej Polonii
W czwartkowe południe w siedzibie bydgoskiego klubu doszło do uroczystego podpisania umowy sponsorskiej pomiędzy Polonią a Zakładami Mięsnymi Gzella. Nowy sponsor, poza obecnością na bydgoskim stadionie, będzie również widoczny na kierownicach motocykli żużlowców Polonii.