W Częstochowie sprzedano 1500 karnetów. Włókniarz przedłużył promocję

Wzmocnienie składu częstochowskiego Włókniarza oraz wczesna emisja karnetów poskutkowała dobrą sprzedażą całorocznych wejściówek. Włodarze klubu są pod wrażeniem.

Mateusz Makuch
Mateusz Makuch

Włókniarz możliwość kupna karnetów na sezon 2013 rozpoczął w listopadzie. Dotychczas klub sprzedał 1500 całorocznych wejściówek. Ta ilość jest imponująca. Jak mówił wiceprezes klubu z Częstochowy, Łukasz Kowalski, zainteresowanie wzrosło po transferach do Włókniarza Emila Sajfutdinowa oraz Michaela Jepsena Jensena. Fanów nie odstraszyła nawet drobna podwyżka cen karnetów.

W Częstochowie i tak mogą się poszczycić stosunkowo niskimi cenami za wejściówki. Od początku sprzedaży do 4 stycznia karnety sprzedawano po promocyjnych cenach. Promocję tę postanowiono przedłużyć. - Z uwagi na ogromne zainteresowanie karnetami zdecydowaliśmy się jeszcze przez tydzień sprzedawać je taniej. Jesteśmy mocno zbudowani postawą kibiców - powiedział Paweł Mizgalski, prezes Lwów. Promocja potrwa do 13 stycznia.

Promocyjne ceny karnetów na mecze Włókniarza prezentują się następująco:
- Karnet Złoty - 650 zł
- Karnet Srebrny - 350 zł
- Karnet Normalny - 260 zł
- Karnet Ulgowy - 180 zł

KUP BILET NA 2024 ORLEN FIM Speedway Grand Prix of Poland - Warsaw -->>

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×