Nowy projekt Lechma Startu Gniezno - kibice mogą wesprzeć klub przez zakupy

Kolejny projekt marketingowy uruchomił Start Gniezno. Kibice beniaminka Enea Ekstraligi będą mogli wesprzeć swój klub poprzez robienie zakupów.

Szymon Kaczmarek
Szymon Kaczmarek

Mechanizm działania jest banalnie prosty: polega na dokonywaniu zakupów, np. obuwia, odzieży, a docelowo także multimediów i innych artykułów, przez kibiców w internetowym markecie klubu pod adresem market.start.gniezno.pl. Część kwoty z każdego kupionego przez internautę produktu trafi w formie prowizji na konto klubu.

Do zadań zespołu IVOO (operatora projektu) należą: zapewnienie dostawców produktów, obsługa informatyczna oraz administracyjna systemu, a także obsługa zamówień i klientów. Rolą klubu jest jedynie zachęcenie kibiców do korzystania z systemu, wykorzystując istniejące już kanały komunikacji, takie jak strona internetowa, Facebook czy informacje podczas rozgrywek sportowych.

- Stworzenie marketu klubowego sprawia, że zyskujemy dodatkowe źródło finansowania, nie ponosząc z tego tytułu żadnych kosztów. Ponadto wyjdziemy ze swoim asortymentem poza standardowy obszar produktowy, jakim są klubowe gadżety. Kibice, jak każdy, dokonują zwykłych zakupów, coraz częściej też przez internet. Teraz wystarczy, że będą to robili przez nasz market. To naprawdę nowoczesna forma wsparcia klubu - mówi Marcin Śliwiński, szef klubowego marketingu.

W ramach oferty produktowej dostępnej w ramach Start Gniezno Market znajduje się ponad 5000 par butów renomowanych marek oraz codziennie poszerzana oferta markowej odzieży. Planowane jest rozszerzenie portfolio m.in. o multimedia oraz kolejne produkty coraz częściej kupowane przez internet.

- Stworzenie nowoczesnych narzędzi e-commerce to dla wielu klubów bariera nie do pokonania. W ramach projektu marketów klubowych dajemy im możliwość zarobkowania bez ponoszenia ryzyka biznesowego. Szerokie portfolio produktowe, niska cena oraz możliwość wspierania klubu przy codziennych zakupach to nasze atuty - przekonuje Marcin Janicki, Project Manager IVOO.

W chwili obecnej w projekt zaangażowanych jest kilkanaście podmiotów sportowych, między innymi Korona Kielce, Arka Gdynia czy MKS Muszynianka. Przewidywana liczba partnerów w projekcie IVOO w pierwszym kwartale 2013 roku to 30 klubów z różnych dyscyplin sportowych.

KUP BILET NA 2024 ORLEN FIM Speedway Grand Prix of Poland - Warsaw -->>

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×