Wokół gorzowskiej Stali w ostatnim dziesięcioleciu zmieniło się niemal wszystko. Przyznał to ostatnio Daniel Nermark, który w żółto-niebieskich barwach ścigał się ostatnio za czasów pierwszej ligi.
Ireneusz Maciej Zmora: Trzy lata temu po raz pierwszy opracowaliśmy dla klubu strategię marketingową, której realizacja w zeszłym roku dobiegła końca. A od grudnia 2012 roku wdrażamy kolejną - tym razem na lata 2013-2015. W strategii uwzględniamy szereg aspektów zewnętrznych, jak np. zmodernizowany stadion posiadający elektroniczną kontrolę dostępu, dynamicznie rozwijające się media społecznościowe, takie jak Facebook i Twitter, czy np. możliwość sprzedaży biletów i gadżetów przez Internet. Rozbudowa infrastruktury nie byłaby oczywiście możliwa bez podjęcia odważnej i słusznej decyzji przez Radę Miasta i Prezydenta Tadeusza Jędrzejczaka.
Kolejna nowinka to karta kibica. Co skłoniło zarząd, by wprowadzić ten projekt w życie?
- Świat się zmienia. Ludzie lubią mieć wszystko pod ręką. Klub dzięki swoim partnerom może ułatwić swoim kibicom życie. Nasza nowa propozycja to przedpłacona karta płatnicza wydana z BRE Bank oraz Mastercard, która jednocześnie pełni funkcję karnetu. Każdy, kto się nią posługuje, uzyskuje korzyści płacąc taniej już w kilkudziesięciu punktach, a jednocześnie wspiera klub, bo część z tej kwoty wraca do Stali Gorzów. Aby ją mieć nie trzeba kupować karnetu, można ja wyrobić jako kartę kibica i korzystać ze zniżek. Żaden klub Speedway Ekstraligi nie posiada kart o tak szerokim spectrum funkcji i zalet. Stal stawia na nowoczesność. Chcemy być prekursorem w zakresie nowatorskich rozwiązań.
Liczba punktów rabatowych została już zamknięta czy stale będzie ich przybywać?
- Za chwilę rabaty będzie można uzyskać w kolejnych sieciach sklepów, a trwają również rozmowy, by ze zniżek można było korzystać na stacji paliw.
Czy klub zamierza wprowadzić kolejne innowacje w tym sezonie?
- Obecnie trwają pracę na uruchomieniem nowego portalu internetowego klubu, która da więcej możliwości w budowaniu relacji klub-kibic. W odleglejszej przyszłości witryna będzie posiadać wersję mobilną i aplikację na smartfony. W planach jest również uruchomienie nowej strony dedykowanej członkom Business Speedway Club'u, gdzie będzie można odnaleźć np. informacje dotyczące członków BSC, ich oferty handlowe czy relacje ze spotkań biznesowych organizowanych przez Stal Gorzów.
Uczycie się szybko , od innych.