Start Gniezno zaprezentował się na XI Dniach Marketingu Sportowego

W dniach 14-15 marca w Warszawie odbywały się XI Dni Marketingu Sportowego. Żużel reprezentowany był na nich przez przedstawiciela Startu Gniezno.

Wydarzenie to jest to prezentacją wzorcowych oraz innowacyjnych rozwiązań w obszarze marketingu sportowego, wykorzystywanych w kraju oraz zagranicą - spotkanie gromadzące najlepszych fachowców oraz kluczowe osoby w branży biznesu sportowego, w tym również przedstawicieli świata mediów czy polityki. Do Warszawy udał się Marcin Śliwiński, członek zarządu Start Gniezno S.A. oraz dyrektor sprzedaży i marketingu. Wraz z Arkadiuszem Szczepańskim (dyrektorem agencji PR Commercial Communications) wziął udział w module Live Pitch "Jak wygrać wyścig o sponsora? – marketingowa przewaga konkurencyjna."

- Jest to moduł, w którym grono ekspertów ocenia oferty sponsorskie przygotowane przez organizacje sportowe. Spośród trzech prezentacji, jakie się pojawiły, nasza została oceniona najwyżej. Warto wspomnieć, że weryfikacji dokonywały autorytety z branży marketingu sportowego, z Tomaszem Redwanem i Bohdanem Pawłowiczem na czele - powiedział Śliwiński i wyraził przekonanie, że pokazanie się na warszawskiej imprezie przyniesie beniaminkowi Enea Ekstraligi konkretne korzyści. - Przede wszystkim lub skorzystał na tym wizerunkowo, zaistniała również możliwość zbudowania relacji z nowymi partnerami. Zaprezentowaliśmy markę Startu Gniezno podczas ważnego wydarzenia - przez wielu ocenianego jako jednego z ważniejszych w Europie, jeśli chodzi o marketing sportowy. Dzięki temu nawiązaliśmy nowe kontakty, które - mam nadzieję - zaowocują w przyszłości pozyskaniem kolejnych dużych sponsorów - stwierdził.

Zdaniem Śliwińskiego Dni Marketingu Sportowego są dobrym miejscem do promowania sportu żużlowego jako całości. - Panel Live Pitch pojawił się po raz pierwszy na Dniach Marketingu Sportowego. Organizatorzy, zainspirowani tego typu rozwiązaniem, jakie widuje się na Zachodzie, zdecydowali się na taki krok także u nas. Mimo że nasza prezentacja odbywała się na koniec dwudniowej konferencji, zainteresowanie nią ze strony pozostałych uczestników było bardzo duże. To bardzo ciekawa inicjatywa. Chciałbym też zaznaczyć, że DMS były połączone z targami Sport Marketing Expo, na których swoją ofertę przybliżyła między innymi firma One Sport Marketing z Torunia, organizator tegorocznego cyklu Speedway European Championships (Indywidualne Mistrzostwa Europy – przyp. red.). Takie zabiegi wpływają na wzrost zainteresowania żużlem wśród przedstawicieli biznesu sportowego - zakończył działacz.

Źródło artykułu: