Litex swój jubileusz uczci poprzez sponsoring żużla - po konferencji prasowej w Ostrowie

Włodarze spółki ŻKS Ostrovia od kilku tygodni informowali, że są bliscy współpracy z trzecim sponsorem tytularnym na sezon 2013. We wtorek rozmowy zostały sfinalizowane podpisaniem umowy.

Do wspierania pierwszoligowej drużyny przekonana została ostrowska firma Litex Promo, która w tym roku obchodzi 20-lecie działalności na rynku. Na konferencji prasowej, na której oficjalnie została parafowana umowa, stronę sponsora reprezentowali Tomasz Sulkowski, prezes zarządu i Paweł Litwin, członek Rady Nadzorczej. - W sporcie żużlowym widzimy duży potencjał. Mamy już międzynarodową sławę. Teraz poprzez sponsoring chcemy się promować na rynku ostrowskim i ogólnopolskim, gdzie jesteśmy jeszcze nie tak dobrze rozpoznawalni - powiedział ten pierwszy.

W rozmowy pomiędzy obiema stronami włączony był także Jarosław Urbaniak, prezydent Ostrowa, który namawiał przedstawicieli Litexu do sponsoringu czarnego sportu. - Cieszę się, że udało się dojść do porozumienia i ostrowski żużel pozyskał kolejnego ważnego sponsora - powiedział włodarz miasta.

Oczywiście kwota jaka zasili konto drużyny z Ostrowa pozostała tajemnicą. Wiadomo natomiast, że na udzielone wsparcie wpływ będą mieli także kibice poprzez zakup produktów firmy Litex. - Każdy kibic będzie miał wpływ na to jaka ostatecznie kwota trafi na konto klubu. Będziemy się dzielili pewną kwotą przychodów ze sprzedaży naszych towarów. Będą stworzone do tego specjalne kody, z których będziemy wiedzieli, że kibic żużla zakupił nasze produkty - wyjaśnia Tomasz Sulkowski.

Uczestnicy wtorkowej konferencji. Od lewej: Paweł Litwin (członek Rady Nadzorczej Litexu), Tomasz Sulkowski (prezes zarządu Litexu), Mirosław Wodniczak (prezes ŻKS Ostrovia), Patrycja Smętek (dyrektor ŻKS Ostrovia), Jarosław Urbaniak (prezydent Ostrowa)
Uczestnicy wtorkowej konferencji. Od lewej: Paweł Litwin (członek Rady Nadzorczej Litexu), Tomasz Sulkowski (prezes zarządu Litexu), Mirosław Wodniczak (prezes ŻKS Ostrovia), Patrycja Smętek (dyrektor ŻKS Ostrovia), Jarosław Urbaniak (prezydent Ostrowa)

- Negocjacje troszeczkę trwały. Nie jest to typowa umowa sponsoringowa, tylko umowa dwustronna. Poprzez promocję produktów firmy Litex możemy czerpać dodatkowe korzyści dla naszego klubu - dodaje dyrektor Patrycja Smętek.

Od wtorku nazwa pierwszoligowca z południowej Wielkopolski brzmi: ŻKS Litex MDM Polcopper Ostrovia. Czy kolejność sponsorów tytularnych w nazwie jest ustalona alfabetycznie, czy może zależna od przekazanych środków? - Takie były ustalenia z pozostałym sponsorami i firmą Litex - mówi tajemniczo Patrycja Smętek.

Działacze ostrowskiego klubu wykonali w okresie przedsezonowym dużą pracę, pozyskując trzech sponsorów tytularnych, co pozwala patrzeć optymistycznie na sezon 2013 jeśli chodzi o finanse. - Teraz liczymy na dobrą jazdę naszych zawodników i na kibiców, aby w dużej liczbie pojawiali się na zawodach - powiedział Mirosław Wodniczak, prezes ŻKS Litex MDM Polcopper Ostrovia.

Moment podpisywania umowy
Moment podpisywania umowy
Komentarze (19)
avatar
STARY OSTR
9.04.2013
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Propagandy część dalsza. No cóż, skojarzenia to przekleństwo. Mnie kojarzy się to słowo raczej z PZPR-erem. Natomiast promocję firmy nie można nazwać propagandą.
A dwustronną
Czytaj całość
Edmund Szyc
9.04.2013
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
Trochę skrzywdzona została firma MDM Komputery. Pełna nazwa ich firmy jest kluczowa przy wyszukiwaniu wyników w google. Po wpisaniu samego MDM, trzeba przewinąć parenaście chyba stron, żeby tra Czytaj całość
pirron
9.04.2013
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
Propagandy część dalsza :-) Kiedyś nie było tajemnic ile pieniędzy daje sponsor a jak słyszę o procencie od sprzedanych towarów przez kibiców żużla to sądzę że nie za dużo pieniążków zainwestow Czytaj całość
MalinowySasha
9.04.2013
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
Nazwa bardzo długa i troche dziwna, ale wazne ze kasa bedzie. 
avatar
ostry.pp
9.04.2013
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
pewnie że będziemy kupować te produkty... idąc dalej uważam, ze na stadionie powinno być stoisko z produktami sponsorów tak by można było je nabyć... a dla fanów z regionu by mogli porozmawiać, Czytaj całość