Do wspierania pierwszoligowej drużyny przekonana została ostrowska firma Litex Promo, która w tym roku obchodzi 20-lecie działalności na rynku. Na konferencji prasowej, na której oficjalnie została parafowana umowa, stronę sponsora reprezentowali Tomasz Sulkowski, prezes zarządu i Paweł Litwin, członek Rady Nadzorczej. - W sporcie żużlowym widzimy duży potencjał. Mamy już międzynarodową sławę. Teraz poprzez sponsoring chcemy się promować na rynku ostrowskim i ogólnopolskim, gdzie jesteśmy jeszcze nie tak dobrze rozpoznawalni - powiedział ten pierwszy.
W rozmowy pomiędzy obiema stronami włączony był także Jarosław Urbaniak, prezydent Ostrowa, który namawiał przedstawicieli Litexu do sponsoringu czarnego sportu. - Cieszę się, że udało się dojść do porozumienia i ostrowski żużel pozyskał kolejnego ważnego sponsora - powiedział włodarz miasta.
Oczywiście kwota jaka zasili konto drużyny z Ostrowa pozostała tajemnicą. Wiadomo natomiast, że na udzielone wsparcie wpływ będą mieli także kibice poprzez zakup produktów firmy Litex. - Każdy kibic będzie miał wpływ na to jaka ostatecznie kwota trafi na konto klubu. Będziemy się dzielili pewną kwotą przychodów ze sprzedaży naszych towarów. Będą stworzone do tego specjalne kody, z których będziemy wiedzieli, że kibic żużla zakupił nasze produkty - wyjaśnia Tomasz Sulkowski.
- Negocjacje troszeczkę trwały. Nie jest to typowa umowa sponsoringowa, tylko umowa dwustronna. Poprzez promocję produktów firmy Litex możemy czerpać dodatkowe korzyści dla naszego klubu - dodaje dyrektor Patrycja Smętek.
Od wtorku nazwa pierwszoligowca z południowej Wielkopolski brzmi: ŻKS Litex MDM Polcopper Ostrovia. Czy kolejność sponsorów tytularnych w nazwie jest ustalona alfabetycznie, czy może zależna od przekazanych środków? - Takie były ustalenia z pozostałym sponsorami i firmą Litex - mówi tajemniczo Patrycja Smętek.
Działacze ostrowskiego klubu wykonali w okresie przedsezonowym dużą pracę, pozyskując trzech sponsorów tytularnych, co pozwala patrzeć optymistycznie na sezon 2013 jeśli chodzi o finanse. - Teraz liczymy na dobrą jazdę naszych zawodników i na kibiców, aby w dużej liczbie pojawiali się na zawodach - powiedział Mirosław Wodniczak, prezes ŻKS Litex MDM Polcopper Ostrovia.
A dwustronną Czytaj całość
natomiast w tabelach ligii na stronach internetowych po prostu:
Polcopper Litex MDM Komputery A dziennikarze w telewizji mogliby używać skrótu:
~ Pol-Lit-MDM Ostrów ~ P.S. Aaa.. wpadłem na jeszcze jedną rzecz.
Absolutnie MDM powinien być przy nazwie miasta, ponieważ gdy wpiszemy samo MDM Ostrów w wyszukiwarce, na pierwszym miejscu pojawia się odnośnik do strony sponsora, także może lepiej by było w ten sposób, żeby dodatkowo nie trzeba było kaleczyć języka:
~ Polcopper Litex MDM Ostrów - w tej kolejności. ~
Tak, to było by chyba najrozsądniejsze wyjście. Zachęcam kibiców Ostrovii do przysyłania propozycji do klubu. Wszystko po to, aby nazwa drużyny była najkorzystniejsza marketingowo dla wszystkich stron. Czytaj całość