Kto ubierze Stal Gorzów w sezonie 2014? W marcu klub odkryje karty

Wszystkie szczegóły są już dopięte, lecz Stal Gorzów trzyma w tajemnicy nazwę nowego sponsora. Nie chodzi tu jednak o potentata, który może zaistnieć w nazwie klubu, a... o firmę odzieżową.

Marcin Malinowski
Marcin Malinowski

ENEA Ekstraliga zobligowała kluby do jednakowego ubioru swoich zawodników. W związku z tym zespoły z najwyższej klasy rozgrywkowej zleciły firmom stworzenie strojów, a kosztami obciążyły żużlowców. Nie dotyczy to jednak Stali Gorzów, która w firmie odzieżowej znalazła nowego sponsora. - Ubierze ona pierwszą drużynę, dział sportowy, dział medyczny, czyli fizjoterapeutów, a także juniorów - wyjaśnia Jacek Gumowski, marketing menedżer gorzowskiego klubu.

Na razie jednak "żółto-niebiescy" nie zamierzają podawać zbyt wielu informacji. - Na szczegóły poczekać. Zwołamy konferencję prasową, na której ogłosimy, kto będzie partnerem odzieżowym Stali Gorzów na sezon 2014 - mówił marketingowiec. Możliwe jest, że jeszcze przed wyjazdem gorzowian na obóz do Karpacza wszystko się wyjaśni.
W sezonie 2014 kibice Stali Gorzów jeszcze bardziej będą mogli identyfikować się z klubem i zawodnikami W sezonie 2014 kibice Stali Gorzów jeszcze bardziej będą mogli identyfikować się z klubem i zawodnikami
Wiadomo już jednak, że kibice także będą mieli powód do radości w związku z nową umową sponsorską. - Nowością w Gorzowie będą repliki stworzonych ubrań, które fani będą mogli kupić - tłumaczy Gumowski.
Ujednolicenie strojów miało też za zadanie uporządkowanie logotypów i kolorystyki. Każdy zespół na przygotowanych przez siebie strojach musi mieć herb w tym samym miejscu, co pozostałe drużyny w najwyższej klasie rozgrywkowej. Natomiast logotypy sponsorów, podobnie jak na kevlarach, także mają swoje miejsce. - Na wszystkich naszych strojach w tych samych miejscach będą logotypy partnerów klubowych. Zawodnicy będą mieli też miejsca do swojej dyspozycji, gdzie będą mogli umieścić logo swoich indywidualnych sponsorów. Oprócz tego stosunek kolorów musi wynosić 70 do 30 procent - zakończył Jacek Gumowski. Jeżeli zaś barwy zespołu zawierają więcej niż dwa kolory to podział jest następujący: 70 procent dla głównego koloru i 30 procent dla pozostałych.

W Gorzowie kontynuują więc akcję "To moja drużyna". Zarówno kibice, jak i zawodnicy będą mieli okazję by jeszcze mocniej pokazać swoje przywiązanie do barw.

KUP BILET NA 2024 ORLEN FIM Speedway Grand Prix of Poland - Warsaw -->>

Ujednolicenie strojów i sprzedaż replik to dobry pomysł?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×