TOYA partnerem technicznym ENEA Ekstraligi

Wrocławska firma TOYA S.A. będzie w sezonie 2014 partnerem technicznym Enea Ekstraligi. Na mocy umowy TOYA przekaże klubom elektronarzędzia oraz wykupi u nich reklamy.

W tym artykule dowiesz się o:

TOYA S.A. jest jednym z czołowych producentów i dystrybutorów elektronarzędzi i narzędzi ręcznych. Powstała ponad dwadzieścia lat temu w Polsce. Dziś jest firmą o zasięgu międzynarodowym, w której większościowy udział mają polscy inwestorzy. Zdolność do budowania silnych marek takich jak YATO, FALA, FLO, POWER UP, STHOR, VOREL, LUND jest jednym z najważniejszych atrybutów wyróżniających firmę na tle konkurencji. Ponad 3000 klientów z 42 krajów na całym świecie to wynik wysoko postrzeganej jakości, a co za tym idzie lojalności odbiorców wobec naszych marek.

Umowa z firmą TOYA została podpisana na rok, jednak nie jest wykluczone, że współpraca będzie kontynuowana w kolejnych sezonach. Co podpisanie tej umowy oznacza dla klubów? - Partner techniczny to jeden z tytułów, które mamy do dyspozycji. TOYA to jeden z największych w Polsce producentów elektronarzędzi, głównie pod marką YATO. Umowa została podpisana na rok, ale mamy nadzieję, że jest to początek długofalowej współpracy. TOYA do tej pory sponsorowała rajdy. Teraz chce "sprawdzić" żużel, poznać jego wartość. Na rzecz klubów przekazana zostanie odpowiednia ilość sprzętu, który może zostać spożytkowany na przykład na szkolenie młodzieży. To są na przykład skrzynki narzędziowe i narzędzia. Dodatkowo firma TOYA wykupi reklamy w klubach - powiedział dla SportoweFakty.pl prezes ENEA Ekstraligi - Wojciech Stępniewski.

Przypomnijmy, że w sezonie 2014 Speedway Ekstralidze kończy się umowa ze sponsorem tytularnym - firmą ENEA. Trwają jednak rozmowy mające na celu przedłużenie współpracy.

Jesteśmy na Facebooku. Dołącz do nas!

Komentarze (5)
avatar
karol3414
2.04.2014
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Dobrze, że nie TOPEX. Bo wtedy zamiast defektów silników, byłyby defekty narzędzi w parku maszyn i potem by było: "Przegraliśmy ponieważ nie było czy odkręcić zębatek, wszystkie klucze się obje Czytaj całość
unista 1938
2.04.2014
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Po tym jak Karkosik nazwał Wojtusia agencją reklamową, dziś Wojtula jako wytrawny marketingowiec przykrywa, słowa Romana umową ze sponsorem technicznym. Po tym zachowaniu widać, ze Roman miał r Czytaj całość