- Plany oczywiście są ważne, ale i tak wszystko zależy od BSI. Chyba że w życie wejdzie pomysł, by to Polski Związek Motorowy decydował o tym, gdzie rozgrywane będą poszczególne turnieje. Stroną w negocjacjach z BSI byłby tylko PZM, a nie sześć klubów. To dobre i sprawiedliwe rozwiązanie, wtedy na pewno uniknęlibyśmy wielkiej licytacji między sześcioma ośrodkami - powiedział prezes ZKŻ-u Robert Dowhan.
Plany klubów odnośnie GP i DPŚ na najbliższe lata:
2009 - Grand Prix w Bydgoszczy i Lesznie (ważne umowy), Puchar Świata w Lesznie (ważna umowa)
2010 - Grand Prix w Bydgoszczy (ważna umowa) i Gorzowie
2011 - Grand Prix w Toruniu oraz w Częstochowie lub Zielonej Górze, Puchar Świata w Bydgoszczy
2012 - Grand Prix w Bydgoszczy oraz w Częstochowie lub Zielonej Górze
2013 - Grand Prix w Gorzowie i Toruniu, Puchar Świata w Toruniu
2014 - Grand Prix w Lesznie i Częstochowie
2015 - Grand Prix w Bydgoszczy oraz w Lesznie lub Zielonej Górze, Puchar Świata (do ustalenia)