Część fanów weszła na stadion dopiero po rozegraniu kilku biegów. Był to efekt awarii systemu biletowego. Duża część widzów nie ukrywała z tego powodu swojego niezadowolenia. Pewna grupa postanowiła nawet zrezygnować z pojawienia się na trybunach.
[ad=rectangle]
Poniżej treść oświadczenia:
Szanowni Kibice,
w imieniu Start Gniezno S.A. pragniemy serdecznie przeprosić Państwa za wszelkie niedogodności związane ze sprzedażą biletów w czasie bezpośrednio poprzedzającym zawody w dniu 12 kwietnia 2015 roku oraz utrudnienia dotyczące wstępu na stadion.
Ogromne kolejki do kas i niesprawny system biletowy to sytuacje niedopuszczalne. Od wielu lat działania naszego klubu zmierzają w kierunku coraz większej profesjonalizacji i usprawnienia kolejnych elementów działalności. Oczywiście, w miarę naszych możliwości. Z uwagi na organizację półfinału Drużynowego Pucharu Świata konieczne było rozwinięcie dystrybucji biletów o sprzedaż internetową. System biletowy to, niestety nie jest produkt gotowy do nabycia „ad hoc”. Musi on być specjalnie dostosowany do potrzeb danego klubu lub organizatora. Wedle wcześniejszych założeń, test nowego systemu miał odbyć się podczas sparingu ze Spartą Wrocław. Do niego jednak nie doszło z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych, co spowodowało, że sprawdzian funkcjonalności systemu przypadł na pierwszy mecz ligowy.
Zaistniałe problemy, z którymi spotkaliście się Państwo w trakcie zakupu biletów w kasach stadionowych, nie były zależne od klubu i osób dla niego pracujących. Czynnikiem powodującym trudności minionej niedzieli był problem z przepustowością infrastruktury sieciowej. Mimo dołożenia wszelkich starań przez informatyków i pracowników technicznych oraz wdrożenia rozwiązań awaryjnych, sytuacji nie udało się opanować. Zdajemy sobie sprawę z tego, że wyznaczenie godziny meczu na 13.45 w połączeniu z wdrożeniem nowego systemu, stanowiło dla Państwa, jak i dla nas dużą niedogodność.
Jest nam przykro, iż mimo wielu starań związanych z nową procedurą sprzedaży, nie udało się planu zrealizować zgodnie z założeniami. Aktualnie intensywnie pracujemy nad poprawą funkcjonowania sieci teleinformatycznej po to, aby podczas kolejnych imprez system spełniał należycie swoją funkcję, ponieważ wszystkim nam zależy, by sympatycy żużla mogli oglądać zawody w Gnieźnie bez przeszkód i w dogodnych warunkach. Jednocześnie ponawiamy nasz apel o pełne korzystanie z udogodnienia, które ten system Państwu przynosi, tj. sprzedaży internetowej. Zdecydowanie ułatwi i przyspieszy to obsługę przy wejściu podczas kolejnego meczu. Za wszelkie nieprzyjemności i utrudnienia raz jeszcze przepraszamy.
Zarząd Start Gniezno S.A.
Źródło artykułu:
I to w bardzo dużej części jest to wina działaczy Startu Gniezno S.A. w Upadłości Układowej! Dlaczego tak uważam. Mówiąc tylko Teraz najważniejsze- z informacji do których dotarłem w dniu meczu dowiedziałem się,od osób które były bardzo wcześnie przy bramkach wejściowych na stadion(około 1,5godziny przed spotkaniem) że już wtedy był problem z systemem. Osób było bardzo mało, kolejek prawie wogóle a SYSTEM PADŁ! Aż trudno było Mi w to uwierzyć, system działał tylko kilka sekund, niektórzy otrzymali informację od obsługi - System działał 6sekund?! Nie wiem na ile to wiarygodne informacje, ale z kilku źródeł więc, trudno zaprzeczać i polemizować. Dlaczego w chwili awarii systemu nie wprowadzono innego rozwiązania? Dlaczego klub był nieprzygotowany?
Byłem w ogromnym szoku widząc gigantyczne kolejki przed niektórymi kasami kilka minut przed zawodami w których kilkadziesiąt minut stali wierni sympatycy Startu Gniezno. Kolejka do kasy w jednym momencie przesunęła się o metr w czasie 30 minut. Przybycie na stadion godzinę przed zawodami to bardzo dużo czasu, ile jeszcze wcześniej mieli przyjść by wejść i obejrzeć w całości zawody organizowane przez Start Gniezno S.A. Ja osobiście nie miałem problemu z wejściem, w czym pomógł Mi (pośrednio) kolega Szwelc. Czytaj całość