- Wysłaliśmy bardzo dużo ofert. Rozmawiamy z wieloma firmami, ale powiem szczerze, że jest ciężko. Sto kilometrów dalej jest Gdańsk, blisko mamy Bydgoszcz i Toruń. To duże i prężnie działające ośrodki. Znaleźć sponsora w regionie nie będzie łatwo. Szukamy zatem w całej Polsce. Być może coś się urodzi, ale na ten moment nie byłbym dużym optymistą - mówił jeszcze niedawno na temat pozyskania sponsora tytularnego prezes grudziądzkiego klubu, Arkadiusz Tuszkowski.
[ad=rectangle]
Przedstawiciele GKM-u Grudziądz mimo wcześniejszych niepowodzeń, w dalszym ciągu pracowali nad pozyskaniem znaczącego partnera. Efektem tego jest podpisanie dwuletniej umowy sponsorskiej z firmą MRGARDEN. Nowy darczyńca grudziądzkiego klubu specjalizuje się w produkcji drewnianej architektury ogrodowej.
Jednym z kluczowym elementów przy nawiązaniu współpracy okazała się nie tylko marka wiarygodnego partnera jakim jest GKM, ale także plany firmy związane z Grudziądzem. MRGARDEN zamierza bowiem wybudować w mieście nad Wisłą fabrykę, gdzie produkować będzie elementy przeznaczone do grodzenia, wyposażania i dekoracji ogrodów, działek, tarasów, balkonów, parków, marketów oraz wszelkiego rodzaju przestrzeni rekreacyjnych.
Nowy sponsor beniaminka PGE Ekstraligi pozwoli grudziądzanom na spokojne zamknięcie budżetu nawet przy ewentualnym awansie do fazy play-off. Przypomnijmy, że ostatni raz grudziądzki klub startował ze sponsorem tytularnym w lidze w 2005 roku, pod nazwą Kunter GTŻ Grudziądz.
Więcej szczegółów wkrótce.
Czy jesteśmy w dobrej sytuacji sportowej?
To się okaże, ale dopiero po kilku kolejkach!
Wszyscy kibicujemy swoim klubom i to jest kolejny Czytaj całość