Adam Skórnicki trenuje z Fogo Unią

Choć Adam Skórnicki prowadzi Fogo Unię, nie rezygnuje z jazdy na motocyklu. Menedżer leszczyńskiej drużyny testował podczas treningu w Lesznie silnik 2-zaworowej czeskiej Jawy.

Oprócz pełnionej przez siebie funkcji szkoleniowej Adam Skórnicki ma podpisany kontrakt z klubem, który umożliwiałby mu jazdę w meczach PGE Ekstraligi. Takowy scenariusz nie jest jednak rozważany. W niedzielę, gdy Fogo Unia zawita do Zielonej Góry, "Sqóra" nie pojawi się zatem w składzie. Miejsce kontuzjowanego Tomasa H. Jonassona zająć ma Tobiasz Musielak.
[ad=rectangle]
Adam Skórnicki nie zamyka jednak sobie furtki, jaką byłby powrót do normalnego ścigania. Obecnie testuje on na torze nowe silniki Jawy, które mogłyby być rozwiązaniem dla finansowych problemów światowego żużla. Menedżer Fogo Unii jest dużym entuzjastą projektu New Speedway Foundation, a kilka kółek na Jawie odjechał już podczas zeszłorocznego pikniku żużlowego w Lesznie. - Odczuwam dużą frajdę jeżdżąc na silniku dwuzaworowym. Mam na tym sprzęcie pełną kontrolę nad motocyklem i dobrą zabawę, a to przy moim wieku i przebytych kontuzjach jest bardzo ważne. Nie ciągnie mnie natomiast do sprzętu, na których zawodnicy jeżdżą w lidze czy Grand Prix - wyjaśnił Skórnicki, który już wcześniej komplementował nowe silniki Jawy.

Treningowy bieg Adama Skórnickiego i wychowanka Fogo Unii - Marcina Nowaka:

Trening w Lesznie , Sqóra na 2 zaworowej Jawie NSF kontra Marcin Nowak na GMie po tuningu :)

Posted by New Speedway Foundation on 26 maja 2015

Źródło artykułu: