Na terenie całego miasta już na przełomie października i listopada pojawiły się specjalne banery - tzw."koziołki" z przewodnim hasłem kampanii. Element zaciekawienia się udał, ponieważ wielu gorzowian zadawało sobie pytanie kto i po co takie konstrukcje w mieście ustawił.
- W sierpniu tego roku ponownie zbadaliśmy profil kibica Stali Gorzów. Okazało się, że 70 procent ankietowanych (spośród 1500 badanych) identyfikuje się z hasłem "To Moja Drużyna". Zadania, które realizowaliśmy w tej dwuletniej kampanii w obu tych sezonach (2014 i 2015) przyniosły najwyższą średnią frekwencję w PGE Ekstralidze. Naturalnym zatem celem stało się utrzymanie nowej kampanii w podobny stylu. Chcemy nieustannie budować więź emocjonalną z sympatykami marki Stal Gorzów stąd też nowa kampania, która ma jeszcze bardziej związać nas wszystkich - kibiców, sponsorów, partnerów, zawodników i innych, którzy sympatyzują ze Stalą Gorzów - tłumaczy Jacek Gumowski, marketing manager gorzowskiej Stali.
W 2017 roku klub będzie obchodzić swoje 70-lecie. W związku z tym, w nowej kampanii ujęto szereg zadań, które w podniosłym stylu będą celebrować to wydarzenie. To będzie nasz rok i nasze święto.
- Chcemy dać się poznać jeszcze bardziej naszym kibicom, bo to oni tworzą markę Stali Gorzów. W nowej kampanii chcemy mieć synergię emocjonalności i racjonalności, chcemy trafiać jak najbardziej w preferencje naszych sympatyków. Szereg zadań postawionych w nowej strategii będzie to wszystko budował - dodał Gumowski.
Kibice na początek mogą zapoznać się z filmem promującym nową kampanię (prezentujemy go poniżej). Kolejne działania przewidziano już w grudniu.
Źródło: stalgorzow.pl