- Zarząd Grupy Lotos podjął dziś uchwałę w tej sprawie i trwa proces finalnych uzgodnień, jeśli chodzi o umowę sponsorską. Jeśli chodzi o podstawowe warunki, w tym kwotę sponsoringu jesteśmy dogadani i wszystko jest w porządku - powiedział nam rzecznik prasowy Grupy Lotos S.A., Marcin Zachowicz.
Wybrzeże Gdańsk awansowało do CenterNet Mobile Speedway Ekstraligi, jednak mimo to pieniądze przeznaczane przez Grupę Lotos na gdański żużel będą... mniejsze, niż w ubiegłym roku. O powodach tej decyzji wypowiedział się Zachowicz. - Paradoksalnie będzie to niższa kwota, niż była. Spotkaliśmy się jednak ze zrozumieniem klubu, że główny sponsor musi nieco ograniczyć swoje wydatki sponsorskie. Klub jest jednak w stanie poukładać finansowanie tak, aby osiągnąć zapowiadane cele sportowe na najbliższy sezon - mówi z nadzieją rzecznik prasowy Grupy Lotos S.A w rozmowie z portalem SportoweFakty.pl.
Takie działanie ma również na celu przyciągnięcie większej ilości sponsorów do gdańskiego klubu, a także uniezależnienie się Wybrzeża od paliwowego potentata. - Zależy nam na tym, aby klub miał jak najszersze pole do pozyskiwania innych sponsorów - kończy Zachowicz.