Dobrym prognostykiem była już inauguracja rozgrywek, jaka odbyła się w Poniedziałek Wielkanocny 28 marca. Spotkanie Polonii Piła z Eko-Dir Włókniarzem Częstochowa obejrzało na TVP3 aż 301. tys. widzów. Była to rekordowa widownia przy meczach Nice Polskiej Ligi Żużlowej, odkąd transmisje z tych zawodów trafiły na tę antenę.
Dwa kolejne transmitowane mecze także cieszyły się sporą popularnością. Spotkanie Polonii Bydgoszcz z Speedway Wandą Instal Kraków obejrzało na TVP3 180 tys. widzów, a dodatkowe 60 tysięcy śledziło mecz na TVP Sport. Kolejny dobry wynik zanotowano w minioną niedzielę. Spotkanie w Pile pomiędzy Polonią a Renault Zdunek Wybrzeżem Gdańsk przyciągnęło przed telewizory 265 tys. widzów. "Do Piły warto jeździć. Na moje - jest przyzwoicie" - skomentował na Twitterze frekwencję przed odbiornikami redaktor TVP Sport, Filip Czyszanowski.
Zadowolony ze startu sezonu jest także sponsor tytularny rozgrywek - firma Nice. - Na pewno wejście w sezon 2016 mieliśmy niezbyt dobre, bo długo nie było wiadomo, jaki będzie ostatecznie kształt ligi. Myślę jednak, że pierwsze mecze pokazują, że przeciwnicy kadłubowej I ligi mogą zdecydowanie czuć się zawiedzeni - powiedział dyrektor zarządzający Nice Polska - Adam Krużyński.
Jak informowaliśmy już wcześniej, nie jest to koniec dobrych wiadomości dla Nice PLŻ. Rozgrywki te mogą doczekać się wkrótce nowego partnera medialnego, który pozwoli jeszcze mocnej ugruntować ich pozycję na rynku.
Fajny mecz, pelne trybuny, dobrze to sie prezentowalo w tv.
Szkoda, ze Darzynkiewicz nie potrafi o Czytaj całość