Psychologiczna wojna z pomnikiem w tle. Czy wizja speców od marketingu okaże się prorocza?

WP SportoweFakty / Figury żużlowców na jednym z rybnickich rond
WP SportoweFakty / Figury żużlowców na jednym z rybnickich rond

Żużlowcy z pomnika na rondzie w Rybniku zostali ubrani w plastrony ROW-u i Betardu Sparty Wrocław. To nie przypadek, że plastron wrocławskiej drużyny znalazł się na zawodniku, który jedzie z podniesionym kołem.

Na jednym z rybnickich rond stoi od jakiegoś czasu żużlowy pomnik przedstawiający dwóch zawodników na motocyklach. Od niedawna służy on jako element zapowiadający najbliższe ligowe spotkanie. Klubowi spece od marketingu w ROW-ie Rybnik ubrali bowiem żużlowców z pomnika w plastrony. Jednemu założono plastron miejscowej drużyny, drugiego ubrano w plastron Betardu Sparty Wrocław.

W przypadku akcji z plastronami sprawa ma drugie dno. Jak nam powiedziano w rybnickim klubie, to nie jest przypadek, że plastron Betardu Sparty znalazł się akurat na tym zawodniku, który jedzie z podniesionym przednim kołem.

Żużlowcy z pomnika w Rybniku są przedstawieni tuż po starcie. Wiadomo, że podniesione koło przekłada się na wolniejszy dojazd do łuku, więc założenie plastronu Betardu Sparty akurat temu pomnikowemu zawodnikowi ma pewien podtekst. Jest też swego rodzaju zagrywką psychologiczną. Czy wizja z pomnika okaże się prorocza? Czy żużlowcy ROW-u będą szybsi od rywala? Przekonamy się 22 kwietnia, bo wtedy odbędzie się mecz.

Wrocławianie jadąc na mecz do Rybnika nie będą mieli możliwości zobaczenia żużlowców z ronda. Chyba, że nadłożą drogi, miną stadion i dojadą do ronda.

Dodajmy, że plastrony, które wylądowały na pomniku są co najmniej czterokrotnie większe od normalnych.

ZOBACZ WIDEO Nie dał szansy innym klubom. Teraz chce popsuć plan prezesa

Komentarze (18)
avatar
yes
13.03.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
"Dodajmy, że plastrony, które wylądowały na pomniku są co najmniej czterokrotnie większe od normalnych" - czyli prawdziwy pomnik, a nie modelik wystawiony na podwórko/na świeże powietrze.. 
avatar
sympatyk żu-żla
13.03.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Marketing marketingiem, nie zawsze pokrywa się z praktykom.Wynik meczu zostanie ustalony na torze .Jaki będzie zobaczymy. 
SHW99
13.03.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Panie Ostafiński ... uprzejma prośba o ograniczenie zamieszczanych tutaj artykułów ... To jest na prawdę trudne do zniesienia 
avatar
intro
13.03.2017
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
k..a kto to pisał....
sztuczna mgła też była? 
avatar
Mirosław Kolarczyk
13.03.2017
Zgłoś do moderacji
0
2
Odpowiedz
ostafiński? Dziękuję nie czytam.