WP SportoweFakty.wp.pl – wiadomości sportowe, relacje live, wyniki meczów

Kokpit Kibice
Relacje na żywo
  • wszystkie
  • Piłka Nożna
  • Siatkówka
  • Żużel
  • Koszykówka
  • Piłka ręczna
  • Skoki narciarskie
  • Tenis

Dlaczego Musielak i Baliński nie pojadą w Memoriale Alfreda Smoczyka

Michał Korościel, dziennikarz Radia ZET, napisał na Twitterze, że Tobiasza Musielaka nie ma w obsadzie Memoriału Alfreda Smoczyka i skomentował, że "jest to słabe". Menedżer Fogo Unii Leszno tłumaczy, że klub miał swoją koncepcję na listę startową.
Dariusz Ostafiński
Dariusz Ostafiński
WP SportoweFakty / Jakub Brzózka / Tobiasz Musielak i Emil Sajfutdinow

- To, że Tobiasza Musielaka nie ma w obsadzie Memoriału Smoczyka jest moim zdaniem trochę słabe. No, chyba że sam nie chciał - napisał Michał Korościel, dziennikarz Radia ZET, na Twitterze.

Tobiasz Musielak, wychowanek Fogo Unii Leszno, który w ostatnich latach, przy okazji memoriału, wręczał kwiaty rodzinie Alfreda Smoczyka, w odpowiedzi przyznał, że każda okazja startu mile widziana. Zwłaszcza w domu. Kibice z Leszna nie zobaczą jednak Musielaka w akcji. Zresztą podobnie, jak Damiana Balińskiego, który w Unii się wychował i przejechał wiele sezonów.

Piotr Baron, menedżer Fogo Unii, tłumaczy że lista startowa była układana przez niego i działaczy. - Mieliśmy swoją koncepcję na te zawody - mówi nam Baron. - Chodzi o to, żeby jak najlepiej przygotować się do startu w lidze i temu podporządkowany jest memoriał. Pół stawki to nasi zawodnicy, a drugie pół to bardzo mocni rywale. Będzie okazja do przetestowania pewnych rozwiązań i sprawdzenia się na tle silnych przeciwników.

O potrzebie sprawdzenia formy poszczególnych zawodników Fogo Unii na tle takich żużlowców, jak Bartosz Zmarzlik, Jason Doyle czy Patryk Dudek, mówi też dyrektor klubu Ireneusz Igielski.

Nie wiemy, jak kibice potraktują to tłumaczenie, choć wydaje się ono logiczne. PGE Ekstraliga jest priorytetem, a jednak stawka Memoriału Smoczyka jest naprawdę mocna. Ktoś mógłby spytać, po co Brady Kurtz, ale trzeba pamiętać, że to jest zawodnik mocno wspierany przez prezesa Fogo Unii i nie jest wykluczone, że wkrótce trafi on do Leszna.


ZOBACZ WIDEO Daniel Kaczmarek liczy na rady Grega Hancocka

Czy Musielak powinien wystąpić w Memoriale Alfreda Smoczyka?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Polub Żużel na Facebooku
Zgłoś błąd
inf. własna

Komentarze (42):

[ Anuluj ] Odpowiadasz na komentarz:

Dowiedz się jak umieszczać linki od tagów, pogrubiać tekst, itp.
  • Leszczyński fan 0
    Ja również pzdr i kończę zarazem na dziś bo mam trochę obowiązków a jutro do Torunia
    Blaszka Torun Odniose sie do usera Dumny z Krzyza, zeby sensownie sprawe zakonczyc. Ten uzytkownik takich komentarzy jak ten wczorajszy praktycznie nie pisze albo niezwykle rzadko! Sam sie zdziwilem, ze uzyl takich slow, ale jak widzisz i jemy puscily nerwy. Zareagowal nerwowo zapewne, gdyz...napisze calkiem serio, gdyz jestem dosc aktywnym userem, ze w ostatnim tygodniu zrobil sie istny wysyp takich leszczynian jak ten wiecznie trolujacy i hejtujacy husar od zgonow :) W jednym z komentarzy zapytales mnie co ja na ten wpis_odpowiedzialem na ten wpis koledze Donio i zalozylem, ze go przeczytales, ale jesli pozwolisz rozwine swoja mysl. Tak sie sklada (wcale sie nie chwalac), ze moj staz na tym portalu jest identyczny niz licza sobie sportowefakty. Dawno, dawno temu kiedy wprowadzono mozliwosc komentowania (nie zawsze tak bylo xD) jako, ze internet byl malo dostepny i chorendalnie drogi pisalo sie z reguly poza tzw. godzinami szczytu czyli glownie w godzinach poznowieczornych i nocnych co w samo w sobie powodowalo, iz dyskutowalo sie z ludzmi doroslymi. Same dyskusje byly utrudnione, gdyz kazdy komentarz przed opublikowaniem byl moderowany (trwalo to od minuty do nawet 5 minut a czesto komenty ginely) co tez w duzym stopniu minimalizowalo bluzgi, wulgi itd. Nie bylo opcji bezposredniej odpowiedzi i trzeba bylo sie orientowac z kim i do kogo sie pisze. Nie bylo zadnych kokpitow, rankingow, medali i innych cudow :D Jednak przenikaly pod artykuly rowniez komentarze tzw. gowniarskie, trolujace itp. I teraz do sedna : jesli np. ktos trolowal z Torunia to nie jechali po nim kibice z innych miast a kibice torunscy ; jesli hejtowal ktos z Leszna to nikt sie nie wtracal, "zajeli" sie nim leszczynianie itd. itd. Co to dawalo? Ano to, ze trol nie byl karmiony i zdychal z glodu :) Dzis jest to niemozliwe z racji rozpowszechnienia internetu, ale probowac mozna zawsze! ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Zmierzam do tego, ze az do czasu mojej 3leniej przerwy (co mozesz latwo zweryfikowac) mimo przeciwnosci losu i odejsciu bardzo wielu "starych stazem" uzytkownikow nadal reagowalem wedlug starych niepisanych zasad. Po powrocie jeszcze przez jakis rok rowniez, lecz dotarlo do mnie, ze walcze z wiatrakami i to sam :) Dlatego tez postanowilem dostosowac sie do wszystkich tutaj sie udzielajacych! Mimo tego i tak zdarza mi sie odstapic od postanowienia... ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Przywara Stanislawa Lema :"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" niestety pasuje jak ulal. ...zachodzace zmiany obserwuje nie tylko tutaj, ale rowniez w grach sieciowych, ktore maja bardzo wiele wspolnego z portalami z opcja czatu/forum dyskusyjnego! Wszedzie jest rywalizacja jak na trybunach z ta roznica, ze na forach trole czuja sie anonimowi i bezkarni. Na trybunie zaden z nich nie podszedlby do kibicow w Toruniu i wykrzyczal im, ze kibicuja klubowi bez nazwy a tutaj gieroj i "bohater". ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Czesto spotykam sie z zarzutem, ze sie madruje, udaje wszystkowiedzacego itp. Wiec mam pytanie : co jesli tak jest? Mam to zataic i rownac poziomem do tych, ktorzy zuzel znaja tylko z trybun i internetu? Przez prawie 10 lat bylem czlonkiem klubu KS Apator Torun i tylko ze wzgledu na brak zgody matki nie zostalem zuzlowcem, lecz w samym srodku torunskiego zuzla bylem blisko lat 20! Obecnie z powodu emigracji jestem tylko kibicem w klapkach xD Nie jestem mlody, tez i nie stary jednak pamiec juz bywa zawodna, dlatego zdarza mi sie walnac gafy tym bardziej, ze w wiekszosci pisze z pamieci_potrafie sie jednak przyznac do bledu, zwrocic honor i przeprosic! Kiedy ktos wypomina mecz z 1994 roku Torun - Lublin nie ukrywam, ze obserwujac mecz z parkingu mialem identyczne odczucie jak owczesny trener Wojciech Zabialowicz, ale nie jest tez tak, ze bedzie mi ktos wmawial, ze tak bylo napewno jak chodzily plotki. Sam przebieg meczu na to nie wskazuje, ale juz zachowanie zawodnikow w parkingu daje do myslenia. Kiedy wiec nie zaprzeczam plotkom to moja wiedza nikomu raptem nie przeszkadza xD W druga strone juz przeszkadza zawsze! To tez rodzaj hipokryzji :) ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Wracajac jeszcze do nazewnictwa klubow : Kiedy sledzilem szydere, kpiny, wysmiewanie leszczynian innych klubow i ich kibicow, kiedy czytalem Wasza bute, arogancje i wywyzsanie, kiedy byliscie dumni jak pawie pisalem do Was krotko i na temat w stylu przyslowia :"Nie smiej sie dziadku z czyjegos przypadku, bo dzisiaj Twoje a jutro moje". Jak juz wiemy dlugo czekac nie musielismy, aby to przyslowie mialo swoje zastosowanie. Jak tez wiadomo przyslowia sa madroscia narodu! Szkoda, ze mlodziez nie czerpie z nich calymi garsciami :( ...Identycznie ma sie sprawa z medalami itd. "Dzis" jest Wasze, ale nie wiemy co bedzie "jutro"_ "pojutrze" sie okaze, ze np. taki Karkosik obejmie klub z Grudziadza i natrzaska w 15 lat - 15 zlotych medali i jak wowczas beda wygladac Ci, ktorzy teraz sydza i wywyzszaja sie ponad innych? Podpowiem : jak smarki! Zwiesza kluki, pozmieniaja nicki albo od razu konta i dalej beda palic gupa :) Tak to niestety tutaj wyglada. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Konczac odniose sie jeszcze do Twojego zdania, iz liczysz na normalna dyskusje...Owszem mozesz na to liczyc o ile nie bedzie to dyskusja krola z paziem :) Jesli bedzie to dyskusja krola z ksieciem to nie widze przeciwskazan! Pozdrawiam
    Odpowiedz Zgłoś Zablokuj
  • Blaszka Torun 0
    Odpisalem na szybko, zebys nie manipulowal, iz edytowalem wpis xD Musisz Donio zrozumiec jedna podstawowa rzecz : nie jestem wrogiem Unii Leszno i nigdy nie bylem, ale nie bede siedzial cicho kiedy np. Ty nie potrafisz / nie chcesz temperowac leszczynskich troli i hejterow. Nigdy nie zaprzeczalem i nie zaprzeczam faktom : jestecie najlepszym klubem zuzlowym w Polsce i ani razu tego nie zanegowalem i nie mam zamiaru tego robic. Lecz rowniez faktem jest, ze moja druzyna na tle pozostalych druzyn nie odstaje i czy kiedykolwiek zwrociles na ten fakt uwage? Nie ma chyba druzyny, ktora nie mialaby czegos za uszami_nawet Swietochlowice swoje kiedys narozrabiali :) Zwracasz na ten fakt uwage? Ja tak i dlatego nigdy jako pierwszy nie wychylam sie z kamieniem w kogokolwiek = jako riposte, odpowiedz, kontrargument jak najbardziej, ale nie jak trol ni z gruchy ni z pietruchy. Tego mi zarzucic nie mozesz! 3maj sie
    Ps. Juz drugi raz wypomniales mi mecz Torun - Lublin nie zwracajac uwagi komu i na co odpisuje :) Kiedy leszczynianin jedzie po moim klubie (bez powodu) a przy okazji twierdzi, ze jego klub jest nieskazitelny to az sie prosi o kontre i nie mam wowczas obowiazku wymieniac grzechow mojego klubu, gdyz on to robi za mnie xD To jest klasyczna kontra czesto zakonczona KO :D Robisz to Ty, robia inni,dlaczego ja mam nie robic?
    Donio O widzisz wpisem, że rzygać się tobie chce potwierdzasz, że UJ cię strzela na samą myśl o KSUL, i jej osiagnieciach :) Cóż..... BTW w rubryce fakty Toruń dopisz proszę 1994r chyba, że Zabialowicz bredzi :) Wróć ile meczy sprzedalismy bot o też ciekawe?
    Odpowiedz Zgłoś Zablokuj
  • Blaszka Torun 0
    uj mnie strzela na balwochwalstwo, narcyzm itp. a nie osiagniecia Twojego klubu. Czytaj ze zrozumieniem! Co do wydarzen z 1994 roku patrz tak sie sklada, ze bez Twojej pomocy sam opisalem sytuacje koment nizej :) Sprawdz czas xD
    Donio O widzisz wpisem, że rzygać się tobie chce potwierdzasz, że UJ cię strzela na samą myśl o KSUL, i jej osiagnieciach :) Cóż..... BTW w rubryce fakty Toruń dopisz proszę 1994r chyba, że Zabialowicz bredzi :) Wróć ile meczy sprzedalismy bot o też ciekawe?
    Odpowiedz Zgłoś Zablokuj
Pokaż więcej komentarzy (39)
Pokaż więcej komentarzy (42)
Pokaż więcej komentarzy (42)
Pokaż więcej komentarzy (42)
Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×