Stadion Olimpijski i Wrocław nadal liczą się w grze o Grand Prix

Toruń podpisał nowy, 3-letni kontrakt na organizację Grand Prix, który będzie obowiązywał do 2020 roku. Nie przekreśla to jednak szans na powrót Wrocławia na mapę cyklu. Działacze Betardu Sparty Wrocław wciąż rozmawiają z BSI o umowie.

Dariusz Ostafiński
Dariusz Ostafiński
Materiały prasowe / Janusz Krzeszowski / wroclaw.pl

Po podpisaniu przez Toruń nowej, 3-letniej umowy na organizację Grand Prix sytuacja wygląda tak, że Toruń ma kontrakt do 2020, Gorzów do 2018, a Warszawa do 2017 roku. Dwa ostatnie miasta starają się o przedłużenie umowy. Andrzej Witkowski, prezes PZM, liczy na to, że coś uda mu się ugrać przy okazji inauguracji GP w Krsko. Tam ma rozmawiać z Torbenem Olsenem z BSI.

Kontrakt Torunia nie przekreśla jednak szans Wrocławia na powrót na mapę cyklu. Działacze Betardu Sparty wciąż rozmawiają z BSI. Angielska strona, choć dogadała się z Toruniem, wciąż jest zainteresowana opcją wrocławską. Z prostego powodu. Nowej umowy na Warszawę i Gorzów wciąż nie ma, więc jakąś opcję trzeba mieć w zapasie.

We wrocławskim klubie nie chcą mówić o szansach na podpisanie kontraktu na Grand Prix. Przyznają jedynie, że łatwo nie będzie, bo nie mogą liczyć, podobnie jak to miejsce w Toruniu czy Gorzowie, na to, że miasto wyłoży 2 miliony złotych na zakup licencji. Cena musi być zatem taka, żeby na organizacji coś można było ugrać. Działacze Betardu Sparty zapewniają też, że na pewno też nie wpiszą się w scenariusz, w którym Stadion Olimpijski we Wrocławiu miałby być czwartym przystankiem Grand Prix w Polsce.


ZOBACZ WIDEO Maciej Janowski wraca na tor!


KUP BILET NA 2024 ORLEN FIM Speedway Grand Prix of Poland - Warsaw -->>
Czy Wrocław powinien wskoczyć do GP kosztem Warszawy lub Gorzowa?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×