Nietypowa zmiana trwała jeden dzień, a hasło przewodnie projektu to "Jedna drużyna, jeden kierunek". Każdy z żużlowców objął w firmie inne stanowisko. Wydarzenie zostało udokumentowane przez Patryka Dudka - jednodniowego specjalistę ds. social media. Dzięki przygotowanej przez niego relacji kibice mogli zobaczyć, w jaki sposób Jarosław Hampel poradził sobie na stanowisku programisty i czy Piotr Protasiewicz sprawdził się w roli analityka. Z opublikowanego na stronie Ekantor.pl komentarza walutowego czytelnicy dowiedzieli się między innymi, że prognozy kapitana "jadą po bandzie".
Podsumowaniem całego przedsięwzięcia jest film wyprodukowany przez ZOOM studio. - Zawodnicy chętnie improwizowali i dzielili się swoimi pomysłami. Widać, że naprawdę dobrze bawili się podczas nagrania. My zresztą też. - mówi kierownik marketingu Ekantor.pl Adam Trześniowski. Równocześnie zaznaczył on, że przeprowadzenie całej akcji za pośrednictwem Facebooka to nie tylko sposób na wykorzystanie potencjału, jaki wciąż drzemie w mediach społecznościowych branży finansowej, ale przede wszystkim ukłon w stronę kibiców.
To kolejna inicjatywa stworzona przy współpracy Ekantor.pl oraz Falubazu Zielona Góra. W poprzednich latach serca kibiców podbijał film z udziałem Patryka Dudka, a także iluminacja wyświetlana na budynku, w którym mieści się siedziba Ekantor.pl. Innym wspólnym działaniem była przygotowana w ubiegłym sezonie akcja z balonami przyczepionymi do lusterek aut na jednym z zielonogórskich osiedli, która odbiła się szerokim echem wśród internautów.
Because they don't C# Daliby mu chociaż hello world do napisania, bez sensu.