Kupił silniki od Joonasa Kylmaekorpiego i zasuwa aż miło popatrzeć

WP SportoweFakty / Jakub Barański / Na zdjęciu: Oskar Ajtner-Gollob
WP SportoweFakty / Jakub Barański / Na zdjęciu: Oskar Ajtner-Gollob

Oskar Ajtner-Gollob w ostatnim meczu Polonii Bydgoszcz ze Zdunek Wybrzeżem Gdańsk (41:49) był najlepszym zawodnikiem swojego zespołu. Pomogło mu nie tylko wsparcie nowego mechanika Wojciecha Malaka, ale i silniki Petera Johnsa.

We wtorek pisaliśmy, że Oskar Ajtner-Gollob do końca tego sezonu będzie mógł liczyć na wsparcie doświadczonego mechanika Wojciecha Malaka. Ten przez lata współpracował z wujkiem Oskara, Tomaszem Gollobem. W tej chwili rehabilituje się on (walczy o odzyskanie czucia w nogach) po wypadku na crossie, więc Malak może poświęcić weekendy dla młodego Ajtnera-Golloba.

Jednak szybkiego Oskara oglądamy nie tylko dzięki wsparciu mechanika, ale i też dzięki silnikom kupionym od Joonasa Kylmaekorpiego. Fin ogłosił zakończenie kariery i sprzedał swój sprzęt. Nieoficjalnie wiemy, że część trafiła w ręce Ajtnera-Golloba. Kylmaekorpi miał jednostki napędowe od Petera Johnsa i właśnie one wylądowały w ramie motocykla Oskara.

Żużlowiec Polonii Bydgoszcz od początku sezonu korzysta z silników Johnsa. Te kupione u Kylmaekorpiego nie były pierwszymi, jakie miał od angielskiego tunera. Wcześniej jednak Oskar nie miał w parku maszyn należytego wsparcia. Pojawienie się Malaka pomogło ogarnąć temat regulacji.

W ostatnim meczu ze Zdunek Wybrzeżem Gdańsk zdarzył się młodemu Gollobowi słaby bieg, ale powiedział mechanikowi co było nie tak, ten pokręcił śrubokrętem tam gdzie trzeba i w drugiej fazie zawodów motocykl zawodnika znowu był szybki. W trzech ostatnich biegach Ajtner-Gollob zdobył 8 punktów z bonusem. W sumie 14+1 w 6 startach.

ZOBACZ WIDEO "Panie Tomku kochany, my o panu pamiętamy". Dzieci składają życzenia Tomaszowi Gollobowi

Komentarze (27)
Dr Paj-Chi-Wo
17.05.2017
Zgłoś do moderacji
2
1
Odpowiedz
Moim zdaniem w artykule (przypadkowo) poruszony został jeden z głównych problemów Polonii. Nie przesądzałbym, że główny problem tkwi w zawodnikach, istotna jest również kwestia amatorskiego pod Czytaj całość
avatar
docent furman
17.05.2017
Zgłoś do moderacji
4
2
Odpowiedz
Kupuje silniki od Kylmakorpiego a wujek w hangarze trzyma 120 silników i 100 motorów.Gdyby Władek ruszył głową to by można było sie utrzymać w lidze na Tomasza motorach ,jeszcze by straczyło na Czytaj całość
avatar
Rysio-z-Klanu
17.05.2017
Zgłoś do moderacji
1
3
Odpowiedz
O tym ,że OAG ma silniki od Jonasa było wiadomo jakieś 2 tygodnie temu:)
http://sportowefakty.wp.pl/dyskusje/watek/11263783 
avatar
AdamPiła
17.05.2017
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
"Zasuwa aż miło" ciekawe czy posuwa:) 
avatar
sympatyk żu-żla
17.05.2017
Zgłoś do moderacji
0
4
Odpowiedz
Mechanika ma od wujka silniki zaczynają chodzić .Zaczyna się jazda .Odpowiedź na pytanie. Jak najbardziej niech Oskar zostanie tym liderem . Przecież ma wujka ojca warsztat ze sprzętem.Tylko je Czytaj całość