Historyczny moment polskiego żużla - relacja z konferencji prasowej Polskiego Związku Motorowego w Warszawie

Nice Polska, lider branży automatyki do bram i rolet, podpisał umowę z Polskim Związkiem Motorowym i został Sponsorem Głównym Żużlowej Reprezentacji Polski. Polska drużyna narodowa po raz pierwszy w historii pozyskała głównego sponsora.

Maciej Kmiecik
Maciej Kmiecik
- To historyczny moment. Nigdy wcześniej reprezentacja nie miała głównego sponsora - powiedział podczas konferencji prasowej w Warszawie, Andrzej Witkowski, Prezes Polskiego Związku Motorowego. Umowa podpisana przez PZMOT i firmę NICE Polska to istotny moment dla obu stron. Polski Związek Motorowy pozyskał środki na przygotowania reprezentacji do najważniejszych imprez w sezonie 2009, czyli Drużynowego Pucharu Świata i Drużynowych Mistrzostw Świata Juniorów, które odbędą się odpowiednio w Lesznie i Gorzowie Wielkopolskim.
Andrzej Witkowski i Adam Krużyński
- Zrobimy wszystko, by sponsor był zadowolony z wyniku sportowego - deklarował obecny w Warszawie, kapitan reprezentacji Polski, Tomasz Gollob. - Naszym celem jest odebranie Duńczykom Pucharu Świata - dodał Marek Cieślak, trener reprezentacji Polski. - Chcemy również kontynuować naszą złotą passę wśród juniorów, którzy są niepokonani od początku rywalizacji w Drużynowych Mistrzostwach Świata Juniorów - wtórował prezes Witkowski. Żużel w sponsoringowym portfolio Nice Polska od lat jest istotnym elementem wzmacniania świadomości marki. - Zaczynaliśmy od sponsoringu piłki nożnej, siatkówki i koszykówki. W żużlu obecni byliśmy do tej pory poprzez indywidualne kontrakty z Karolem Ząbikiem, Arturem Mroczką czy Przemysławem Pawlickim. Byliśmy także jednym z głównych sponsorów Drużynowego Mistrza Polski Unibaxu Toruń. Chcieliśmy teraz wejść w sponsoring reprezentacji Polski na żużlu, która odnosi ogromne sukcesy, ale te sukcesy nie są doceniane na arenie ogólnopolskiej. Marzy nam się wykreowanie nowej jakości w polskim żużlu, tak by każdy Polak był dumny z naszych żużlowców - powiedział Adam Krużyński, Dyrektor Zarządzający Nice Polska. Decyzja Nice Polska o wsparciu Żużlowej Reprezentacji Polski to chęć ujednolicenia działań sponsoringowych firmy i skupienie się na jednym, globalnym projekcie z dużym potencjałem na przyszłość. - Na razie jest to umowa roczna, ale oczywiście chcemy kontynuować współpracę w kolejnych sezonach. Przy okazji zachęcam także następnych sponsorów do pójścia w nasze ślady, by wspólnie budować siłę i wizerunek naszej wspaniałej reprezentacji - podkreślał Adam Krużyński.
Maciej Janowski, Marek Cieślak, Tomasz Gollob
- Serdecznie dziękujemy firmie Nice Polska za to, że przeciera szlaki, że zdecydowała się jako pierwsza w historii zostać Sponsorem Głównym reprezentacji Polski. Nie ukrywam, że jest to historyczny moment dla polskiego żużla - dodał Andrzej Witkowski. Jako sponsor główny Nice Polska otrzymał prawo do pakietu sponsorskiego o szerokim spectrum zapewniającym obecność logo Nice na kevlarach i motocyklach zawodników, tablicach i banerach, jak również na plakatach i biletach wstępu na zawody z kalendarza FIM i UEM. Sponsora dla reprezentacji Polski pozyskała firma Prestige z Ostrowa Wielkopolskiego. Jednocześnie ta firma zajmie się obsługą marketingowo - reklamowo - medialną reprezentacji Polski. - Chcemy stworzyć nową jakość polskiej drużyny narodowej - podkreślają właściciele firmy Prestige.

KUP BILET NA 2024 ORLEN FIM Speedway Grand Prix of Poland - Warsaw -->>
Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×