WP SportoweFakty.wp.pl – wiadomości sportowe, relacje live, wyniki meczów

Kokpit Kibice
Relacje na żywo
  • wszystkie
  • Piłka Nożna
  • Siatkówka
  • Żużel
  • Koszykówka
  • Piłka ręczna
  • Skoki narciarskie
  • Tenis

Start Gniezno ruszył ze spotkaniami biznesowymi

Start Gniezno ruszył z nowym projektem marketingowym. W piątek (19 stycznia) odbyło się Pierwsze Śniadanie Biznesowe dla przedsiębiorców z Gniezna i okolic. Celem przedsięwzięcia była integracja środowiska biznesowego, a także wymiana doświadczeń.
Natalia Zawodna
Natalia Zawodna
WP SportoweFakty / Tomasz Kordys / Na zdjęciu: Żużlowcy GTM Startu w gotowości bojowej

Projekt marketingowy GTM Start Gniezno - we współpracy z doświadczoną firmą Sports Business Club z Grudziądza przyjął formułę śniadań biznesowych, choć dość nietypową, bo w formie kolacji rozpoczynającej się o godzinie 19.00. Spotkanie, które odbyło się w Hotelu Nest, cieszyło się sporym zainteresowaniem przedstawicieli świata biznesu. Uczestniczyło w nim około czterdziestu właścicieli firm oraz podmiotów reprezentujących swoje stanowiska pracy. Każdy z przedsiębiorców mógł zaprezentować działania swojej firmy oraz nawiązać nowe kontakty biznesowe. 

Szczególna uwaga została poświęcona pakietom sponsorskim na sezon 2018. Przedstawione zostały również plany promocyjne i marketingowe, które zamierza podjąć gnieźnieński klub.

Gościem specjalnym podczas piątkowego eventu był znany ze stacji NC+ prezenter Tomasz Dryła. Pojawili się również goście VIP w osobach Michała Powałowskiego - zastępca Prezydenta Miasta Gniezna, Piotr Szymański - przewodniczący GKSŻ oraz Mirosław Jabłoński - kapitan Car Gwarant Start Gniezno. Obecni byli także przedstawiciele  sponsora tytularnego gnieźnieńskiej drużyny.

- Taka inicjatywa to dobra rzecz dla żużla. Możemy wymieniać się doświadczeniami, pomysłami, a także tworzyć wspólne projekty partnerskie. Celem tych spotkań jest integracja środowiska biznesowego. Chcemy widywać się nie tylko na śniadaniach, spotkaniach, ale także na stadionie i kibicować naszej stadionie - powiedział Tomasz Wojciechowski, prezes zespołu z pierwszej stolicy Polski.

ZOBACZ WIDEO Wypadek Tomasza Golloba wstrząsnął Polską. "To najważniejszy wyścig w jego życiu"

- Nie da się zaprzeczyć, że sport żużlowy jest bardzo drogi, obraca się wokół pieniądza. W Gnieźnie nie ma lepszego nośnika reklamy, niż speedway - dodał z kolei wspomniany reprezentant czerwono-czarnych. 

Według zapowiedzi władz z Grodu Lecha spotkania mają mieć charakter cykliczny. Tylko taka formuła gwarantuje zbudowanie relacji pomiędzy firmami, a także pomoc w odnalezieniu się w świecie networkingu.

Jak oceniasz dotychczasową działalność marketingową gnieźnieńskiego klubu?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Polub Żużel na Facebooku
Zgłoś błąd
inf. własna

Komentarze (5):

[ Anuluj ] Odpowiadasz na komentarz:

Dowiedz się jak umieszczać linki od tagów, pogrubiać tekst, itp.
  • Fanatyk Speedway 0
    Gniezno około 70 tys mieszkańców,Leszno 64 tys.
    FeciuStartGN okolo 70 tysiecy, Leszno jest chyba wieksze
    Odpowiedz Zgłoś Zablokuj
  • TylkoSKS 0
    Gniezno jest trochę większe. I w obszarze i ilości mieszkańców.
    Odpowiedz Zgłoś Zablokuj
  • 47 1
    Czyżby START naśladował SG ?? na to wygląda
    Odpowiedz Zgłoś Zablokuj
Pokaż więcej komentarzy (2)
Pokaż więcej komentarzy (5)
Pokaż więcej komentarzy (5)
Pokaż więcej komentarzy (5)
Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×