Start Gniezno ruszył ze spotkaniami biznesowymi

Zdjęcie okładkowe artykułu: WP SportoweFakty / Tomasz Kordys / Na zdjęciu: Żużlowcy GTM Startu w gotowości bojowej
WP SportoweFakty / Tomasz Kordys / Na zdjęciu: Żużlowcy GTM Startu w gotowości bojowej
zdjęcie autora artykułu

Start Gniezno ruszył z nowym projektem marketingowym. W piątek (19 stycznia) odbyło się Pierwsze Śniadanie Biznesowe dla przedsiębiorców z Gniezna i okolic. Celem przedsięwzięcia była integracja środowiska biznesowego, a także wymiana doświadczeń.

Projekt marketingowy GTM Start Gniezno - we współpracy z doświadczoną firmą Sports Business Club z Grudziądza przyjął formułę śniadań biznesowych, choć dość nietypową, bo w formie kolacji rozpoczynającej się o godzinie 19.00. Spotkanie, które odbyło się w Hotelu Nest, cieszyło się sporym zainteresowaniem przedstawicieli świata biznesu. Uczestniczyło w nim około czterdziestu właścicieli firm oraz podmiotów reprezentujących swoje stanowiska pracy. Każdy z przedsiębiorców mógł zaprezentować działania swojej firmy oraz nawiązać nowe kontakty biznesowe.

Szczególna uwaga została poświęcona pakietom sponsorskim na sezon 2018. Przedstawione zostały również plany promocyjne i marketingowe, które zamierza podjąć gnieźnieński klub.

Gościem specjalnym podczas piątkowego eventu był znany ze stacji NC+ prezenter Tomasz Dryła. Pojawili się również goście VIP w osobach Michała Powałowskiego - zastępca Prezydenta Miasta Gniezna, Piotr Szymański - przewodniczący GKSŻ oraz Mirosław Jabłoński - kapitan Car Gwarant Start Gniezno. Obecni byli także przedstawiciele  sponsora tytularnego gnieźnieńskiej drużyny.

- Taka inicjatywa to dobra rzecz dla żużla. Możemy wymieniać się doświadczeniami, pomysłami, a także tworzyć wspólne projekty partnerskie. Celem tych spotkań jest integracja środowiska biznesowego. Chcemy widywać się nie tylko na śniadaniach, spotkaniach, ale także na stadionie i kibicować naszej stadionie - powiedział Tomasz Wojciechowski, prezes zespołu z pierwszej stolicy Polski.

ZOBACZ WIDEO Wypadek Tomasza Golloba wstrząsnął Polską. "To najważniejszy wyścig w jego życiu"

- Nie da się zaprzeczyć, że sport żużlowy jest bardzo drogi, obraca się wokół pieniądza. W Gnieźnie nie ma lepszego nośnika reklamy, niż speedway - dodał z kolei wspomniany reprezentant czerwono-czarnych.

Według zapowiedzi władz z Grodu Lecha spotkania mają mieć charakter cykliczny. Tylko taka formuła gwarantuje zbudowanie relacji pomiędzy firmami, a także pomoc w odnalezieniu się w świecie networkingu.

Źródło artykułu:
Jak oceniasz dotychczasową działalność marketingową gnieźnieńskiego klubu?
Pozytywnie
Negatywnie
Zagłosuj, aby zobaczyć wyniki
Trwa ładowanie...
Komentarze (9)
avatar
TylkoSKS
20.01.2018
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Gniezno jest trochę większe. I w obszarze i ilości mieszkańców.  
47
20.01.2018
Zgłoś do moderacji
1
1
Odpowiedz
Czyżby START naśladował SG ?? na to wygląda  
avatar
Lubelak17
20.01.2018
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Tomek Dryła oczywiście w bluzie Motoru ? :)  
Leszek Wojciechowski
19.01.2018
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
a Gniezno to ilu mieszkańców ma - coś koło Leszna?>  
AMÓN
19.01.2018
Zgłoś do moderacji
1
1
Odpowiedz
Jestem zły. Powiem to szczerze. Chodziłem z tacą i prosiłem o datki bo zbieram dla siebie na leki psychotropowe. Zebrałem dwie hrywny, trzy ruble bułgarskie i jednego chińskiego juana. Same skn Czytaj całość