KokpitKibice
Relacje na żywo
  • wszystkie
  • Piłka Nożna
  • Siatkówka
  • Żużel
  • Koszykówka
  • Piłka ręczna
  • Tenis
  • Zimowe

Grupa Azoty jednej szkółce już dała. Co z Kołodziejem? Nie wiadomo

UKS Jaskółki z nową umową sponsorską z Grupą Azoty. Szkółka Mirosława Cierniaka, która dostarcza juniorów ekstraligowej Unii Tarnów, ma kasę na działalność. Wciąż nie wiadomo, czy GA przedłuży kontrakt z konkurencyjną szkółką Janusza Kołodzieja.
Dariusz Ostafiński
Dariusz Ostafiński
Jakub Jamróg i Mirosław Cierniak WP SportoweFakty / Adrian Skorupski / Na zdjęciu: Jakub Jamróg i Mirosław Cierniak

Mirosław Cierniak odetchnął z ulgą. Prowadzona przez niego szkółka UKS Jaskółki Tarnów otrzymała wsparcie Grupy Azoty na kolejny rok. To bardzo dobra wiadomość, bo dzięki kasie sponsora trener Cierniak będzie mógł skupić się na szkoleniu. Nie będzie się musiał co miesiąc martwić, czy szkółce starczy do pierwszego.

Grupa Azoty wspiera UKS Jaskółki od połowy 2015 roku. Dzięki pieniądzom od sponsora szkółka mocno się rozwinęła, a wielu adeptów już trafiło do ekstraligowej Grupy Azoty Unii Tarnów. W tym roku trener Cierniak ma objąć szkoleniem 14 zawodników. W tarnowskim klubie mogą zacierać ręce, bo przedłużenie przez GA umowy z UKS oznacza ciągłość i dopływ świeżej krwi w kolejnych sezonach.

O ile Cierniak i jego szkółka mogą spać spokojnie, o tyle wciąż nie wiadomo, co ze szkółką Janusza Kołodzieja, wychowanka Unii Tarnów jeżdżącego obecnie w Fogo Unia Leszno. On również był dotąd wspierany przez Grupę Azoty. Na temat dalszej współpracy koncernu z Kołodziejem cisza.

ZOBACZ WIDEO Gorące ambasadorki One Sport, czyli SEC Girls

Czy GA powinna też wesprzeć szkółkę Janusza Kołodzieja?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Polub Żużel na Facebooku
Zgłoś błąd
inf. własna
Komentarze (24)
  • ROT Zgłoś komentarz
    Nie ma go w Tarnowie to i nie ma kasy i bardzo dobrze myslał że bedzie na dwie strony skakał a tu taki h...
    • RECON_1 Zgłoś komentarz
      Skoro kołodziej jeździ w lesznie,a jego wychowankowie nie wspierają Unii tylko inne kluby to chyba logicznym ze GA nie będzie go wspierać.
      • sympatyk żu-żla Zgłoś komentarz
        Jeżeli szkółki mają być zapleczem Unii Tarnów , sponsor powinien kłaść na szkółkę kasę ; Jak widzieliśmy co się porobiło adepci co zdobyli licencje jadą w innych klubach
        Czytaj całość
        .Patrząc z drugiej strony obiektywnie jadący adepci jak na razie nie przedstawiają żadnej wartości na torze nawet w 2L.To że Kołodziej skłócony jest z prezesem i trenerami i nie jedzie w Unii tylko w Lesznie jest jego wybór, Niech sobie jedzie tam do emerytury do Tarnowa przychodzić nie musi. Nieporozumienia zawodnika z klubem nie powinny być przeszkodą aby adepci zamiast do klubu szli do innych klubów , jeszcze dostawał pieniądze od sponsora tarnowskiej Unii. Nie zdziwił bym się wcale jak by nie dostał żadnej dotacji Kołodziej.
        • elvis Zgłoś komentarz
          Szkolka Koldiego od tego roku powinna starac sie o dofinansowanie z klubow,w ktorych jada adepci tej szkoli.Logika bez zadnych antypatii.
          • delek Zgłoś komentarz
            Zaraz, zaraz... Może niech mu sponsor z Leszna da, skoro Tarnów taki zły!
            • prorok 1 Zgłoś komentarz
              Kołodziej niech szuka sponsora tam gdzie dał swoich wychowanków czyli do Wandy Kraków , aktualnie w Unii Tarnów nie ma zadnego wychowanka Kołodzieja więc niech sobie szuka sponsora gdzie
              Czytaj całość
              indziej a nie w Grupie Azoty .
              • Rysio-z-Klanu Zgłoś komentarz
                Mógłbym się dowiedzieć jak wielu adeptów z tejże szkółki trafiło do ekstraligowej drużyny Unii jak sugeruje redaktor.
                • Who am I Zgłoś komentarz
                  Azoty zamiast dawać właśnie na szkółkę Kołodzieja, daję kase na coś co jest bez sensu bo tam nie potrafią szkolić obecnie.
                  • AMON Zgłoś komentarz
                    Dlaczego Grupa Azoty jako sponsor strategiczny wspiera prywatne przedsięwzięcia biznesowe a nie szkółkę Unii Tarnów to jest naprawdę ciekawe :)
                    • STOP DLA TROLLI Zgłoś komentarz
                      Powinni zrezygnowac ze wspierania Kolodzieja i Cierniaka a kase na szkólke dać Unii Tarnow a nie na prywatne biznesy
                      Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
                      ×
                      Sport na ×