PSŻ Poznań rusza z kampanią skierowaną do młodych kibiców. Czy się powiedzie?

WP SportoweFakty / Tomasz Kordys / Na zdjęciu: Frederik Jakobsen
WP SportoweFakty / Tomasz Kordys / Na zdjęciu: Frederik Jakobsen

"Mamo, Tato - nie siedź w biurze, tylko zabierz mnie na żużel" - tak brzmi hasło nowej kampanii promocyjnej PSŻ Poznań. Skorpiony otwierają się na nowych kibiców i nie ukrywają, że przede wszystkim skupiają się na zbudowaniu rodzinnej atmosfery.

Sezon ligowy już niedługo, więc PSŻ Poznań rozpoczął ofensywę komunikacyjną związaną z promocją zawodów na Golęcinie. Tak jak wcześniej informowaliśmy, Skorpiony w swoim drugim sezonie po reaktywacji chcą skupić się na zdobyciu nowych kibiców, a w szczególności tych najmłodszych. Ma im w tym pomóc nowa kampania "Mamo, Tato - nie siedź w biurze, tylko zabierz mnie na żużel".

- Robimy wszystko, aby zachęcić dzieci do wizyty na Golęcinie, a co za tym idzie, również ich rodziców. Dlatego m.in. wykorzystujemy krótkie, kolorowe animacje czy maskotkę "Golajka" - mówi Arkadiusz Ładziński, prezes PSŻ Poznań. - To jednak niewielki fragment całej kampanii. Do części placówek oświatowych działających zarówno w Poznaniu, jak i gminach ościennych dostarczyliśmy specjalne "Zaproszenia dla przedszkolaka". Każde dziecko, które zawita na stadion z takim zaproszeniem, wejdzie na obiekt za darmo, a dodatkowo otrzyma półlitrową butelkę naszej oficjalnej wody mineralnej "Skorpion" - dodaje prezes poznańskiego klubu.
[i][b]

[/b][/i]
Otwarci na współpracę

Oprócz komunikacji poprzez przedszkola oraz szkoły, PSŻ Poznań rozpoczął współpracę z Centrum Inicjatyw Rodzinnych oraz Fundacją Animacji Marzeń. Prezes Ładziński opowiada o założeniach kooperacji w obu przypadkach. - Współpraca klubu z Centrum Inicjatyw Rodzinnych wynika bezpośrednio z naszych relacji z samym miastem. Zdajemy sobie doskonale sprawę, iż jednostki miejskie gromadzą wokół siebie mieszkańców, do których ciężko byłoby nam trafić za pomocą tradycyjnej kampanii. Dlatego też robimy wszystko, aby nie zamykać się wyłącznie na jednej grupie mieszkańców, ponieważ chcemy być utożsamiani z całym miastem - mówi Arkadiusz Ładziński.

- Stąd też, m.in. podjęliśmy współpracę z Fundacją Animacji Marzeń, która powstała, aby wspierać wszystkich w rozwoju umiejętności i pasji poprzez edukację fotograficzną. Kto wie, może uda się nam "wychować" nowe pokolenie poznańskich fotoreporterów sportowych ze specjalizacją żużlową? – tłumaczy Prezes Skorpionów.

Zdobywają osiedla

W jaki sposób klub chce jeszcze zainteresować poznańskich kibiców zawodami na Golęcinie? Przede wszystkim należy docenić klub za otwartość i częstą obecność w lokalnych mediach, ale Skorpionom nie brakuje również nowatorskiego podejścia na dotarcie do nowych grup potencjalnych sympatyków.

- Podjęliśmy współpracę z dwiema dużymi spółdzielniami mieszkaniowymi - "Osiedle Młodych" oraz "Winogrady". To olbrzymi poligon na działania z ponad 200-tysiącami mieszkańców - mówi Arkadiusz Ładziński. - Już dziś wiemy, że na każdej klatce na tych osiedlach pojawią się plakaty zachęcające do wizyty w Lasku Golęcińskim. Wierzymy, że takie działanie przyciągnie na stadion nowych fanów "czarnego sportu" w stolicy Wielkopolski - podsumowuje prezes PSŻ Poznań.

ZOBACZ WIDEO: Kapitalne ściganie na torze w Daugavpils!

Źródło artykułu: