Kokpit Kibice
Relacje na żywo
  • wszystkie
  • Piłka Nożna
  • Siatkówka
  • Żużel
  • Koszykówka
  • Piłka ręczna
  • Skoki narciarskie
  • Tenis

PSŻ Poznań rusza z kampanią skierowaną do młodych kibiców. Czy się powiedzie?

"Mamo, Tato - nie siedź w biurze, tylko zabierz mnie na żużel" - tak brzmi hasło nowej kampanii promocyjnej PSŻ Poznań. Skorpiony otwierają się na nowych kibiców i nie ukrywają, że przede wszystkim skupiają się na zbudowaniu rodzinnej atmosfery.
Artur Babicz
Artur Babicz
Frederik Jakobsen WP SportoweFakty / Tomasz Kordys / Na zdjęciu: Frederik Jakobsen

Sezon ligowy już niedługo, więc PSŻ Poznań rozpoczął ofensywę komunikacyjną związaną z promocją zawodów na Golęcinie. Tak jak wcześniej informowaliśmy, Skorpiony w swoim drugim sezonie po reaktywacji chcą skupić się na zdobyciu nowych kibiców, a w szczególności tych najmłodszych. Ma im w tym pomóc nowa kampania "Mamo, Tato - nie siedź w biurze, tylko zabierz mnie na żużel".

- Robimy wszystko, aby zachęcić dzieci do wizyty na Golęcinie, a co za tym idzie, również ich rodziców. Dlatego m.in. wykorzystujemy krótkie, kolorowe animacje czy maskotkę "Golajka" - mówi Arkadiusz Ładziński, prezes PSŻ Poznań. - To jednak niewielki fragment całej kampanii. Do części placówek oświatowych działających zarówno w Poznaniu, jak i gminach ościennych dostarczyliśmy specjalne "Zaproszenia dla przedszkolaka". Każde dziecko, które zawita na stadion z takim zaproszeniem, wejdzie na obiekt za darmo, a dodatkowo otrzyma półlitrową butelkę naszej oficjalnej wody mineralnej "Skorpion" - dodaje prezes poznańskiego klubu.



Otwarci na współpracę

Oprócz komunikacji poprzez przedszkola oraz szkoły, PSŻ Poznań rozpoczął współpracę z Centrum Inicjatyw Rodzinnych oraz Fundacją Animacji Marzeń. Prezes Ładziński opowiada o założeniach kooperacji w obu przypadkach. - Współpraca klubu z Centrum Inicjatyw Rodzinnych wynika bezpośrednio z naszych relacji z samym miastem. Zdajemy sobie doskonale sprawę, iż jednostki miejskie gromadzą wokół siebie mieszkańców, do których ciężko byłoby nam trafić za pomocą tradycyjnej kampanii. Dlatego też robimy wszystko, aby nie zamykać się wyłącznie na jednej grupie mieszkańców, ponieważ chcemy być utożsamiani z całym miastem - mówi Arkadiusz Ładziński.

- Stąd też, m.in. podjęliśmy współpracę z Fundacją Animacji Marzeń, która powstała, aby wspierać wszystkich w rozwoju umiejętności i pasji poprzez edukację fotograficzną. Kto wie, może uda się nam "wychować" nowe pokolenie poznańskich fotoreporterów sportowych ze specjalizacją żużlową? – tłumaczy Prezes Skorpionów.

Zdobywają osiedla

W jaki sposób klub chce jeszcze zainteresować poznańskich kibiców zawodami na Golęcinie? Przede wszystkim należy docenić klub za otwartość i częstą obecność w lokalnych mediach, ale Skorpionom nie brakuje również nowatorskiego podejścia na dotarcie do nowych grup potencjalnych sympatyków.

- Podjęliśmy współpracę z dwiema dużymi spółdzielniami mieszkaniowymi - "Osiedle Młodych" oraz "Winogrady". To olbrzymi poligon na działania z ponad 200-tysiącami mieszkańców - mówi Arkadiusz Ładziński. - Już dziś wiemy, że na każdej klatce na tych osiedlach pojawią się plakaty zachęcające do wizyty w Lasku Golęcińskim. Wierzymy, że takie działanie przyciągnie na stadion nowych fanów "czarnego sportu" w stolicy Wielkopolski - podsumowuje prezes PSŻ Poznań.

ZOBACZ WIDEO: Kapitalne ściganie na torze w Daugavpils!



Aktualne składy drużyn żużlowych:

PGE Ekstraliga -->>

Nice 1. Liga Żużlowa -->>

2. Liga Żużlowa -->>

Czy podoba Ci się pomysł darmowych wejściówek na mecze dla przedszkolaków?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Polub Żużel na Facebooku
Zgłoś błąd
inf. własna

Komentarze (5):

  • piknikpsz Zgłoś komentarz
    Super pomysł! Przy 6tys. na trybunach to klub ma w 100% zabezpieczone finanse na sezon więc jest o co walczyć, dodatkowo kasa z miasta i od sponsorów pozwoli w perspektywie czasu na
    Czytaj całość
    pomyślenie o awansie. Poznaniacy to obowiązkowy naród jak zaczną chodzić na Golaj to większość z nich będzie na każdym meczu :)
    • pyra69 Zgłoś komentarz
      Super inicjatywa, każdy sposób ściągnięcia młodzieży na stadion jest dobry jeśli będzie skuteczny. Generalnie to młodzi kibice łapią bakcyla sportowego od rodziców. Można jednak
      Czytaj całość
      odwrócić relacje, jeżeli koledzy będą wybierać się na mecz to głupio się wyłamywać!
      • Artysta_KombinATor Zgłoś komentarz
        Jak się patrzy na marketing w Poznaniu to jestem pod wrażeniem,bo co chwilę słychać o jakiś nowych fajnych akcjach promocyjnych.Jedyne do czego by można było się przyczepić bo brak
        Czytaj całość
        zainteresowania sektorem dopingującym czyli takiego swoistego serca stadionu który by dał poczucie przywiązania do drużyny i barw.Tylko że doping na Gołaju by trzeba było ogarniać od zera bo to co jest teraz jak widać kompletnie nie wypaliło
        • yes Zgłoś komentarz
          Ciekawe jak podejdą do tego rodzice. Dzieci mogą chcieć, decydują jednak dorośli.
          • P0ZNANIAK Zgłoś komentarz
            Panie prezesie, te inicjatywy skierowane do najmłodszych to bardzo fajna sprawa. Jeśli to "wypali" to wierzę, że będzie to w przyszłości spore grono wiernych kibiców, którzy
            Czytaj całość
            systematycznie będą zasiadali na Golęcinie. Współpraca ze spółdzielniami mieszkaniowymi to też bardzo dobry pomysł. Ponad 200 tysięcy mieszkańców tych terenów to aż 1/3 całego Poznania ! Podsumowując te wszystkie działania marketingowe mające na celu rozpowszechnienie w maksymalnym stopniu speedwaya w naszym mieście to - jak już kiedyś ktoś z forumowiczów napisał - śmiało można powiedzieć, że pod tym względem jesteśmy już chyba w e-lidze ;). Przy okazji, Zdrowych i Wesołych Świąt Wielkanocnych oraz sporej dawki emocji na torach żużlowych całego świata w tym sezonie wszystkim kibicom życzę.
            Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
            ×
            Sport na ×