O co chodzi Szwedom? Podprowadzające nie są poniżane. Niektóre zrobiły karierę w telewizji

WP SportoweFakty / Łukasz Trzeszczkowski / Podprowadzające podczas zawodów żużlowych
WP SportoweFakty / Łukasz Trzeszczkowski / Podprowadzające podczas zawodów żużlowych

Szwedzi mówią "nie" hostessom podczas zawodów żużlowych. Przeszli już nawet od słów do czynów, czego świadkami byliśmy podczas pierwszej rundy Speedway Best Pairs w Toruniu. Jeden z teamów zrezygnował wtedy z usług podprowadzających.

W tym artykule dowiesz się o:

- Potwierdzam, że związany ze Szwecją team Bauhaus świadomie zrezygnował z usług podprowadzających. To duża korporacja międzynarodowa, która ma zasadę, że nie należy w ten sposób wykorzystywać hostess. Tego typu działania marketingowe ich nie interesują - mówi nam Jan Konikiewicz z firmy One Sport.

Szwedzi nie ingerowali wprawdzie w samą obecność podprowadzających podczas zawodów w Toruniu, ale widać, że coraz mocniej przechodzą od słów do czynów. Ostatnio SVEMO poinformowało przecież Torbena Olsena, dyrektora zarządzającego BSI, że skąpo ubrane hostessy będą niemile widziane podczas Grand Prix Szwecji. Zawody zaplanowano na 7 lipca w Hallstavik.

Poza tym, federacja wystosowała też list otwarty, w którym podnosiła argumenty, że wykorzystanie młodych i atrakcyjnych kobiet w motorsporcie nadaje mu "złą reputację". Dla Polaków ta sytuacja jest kompletnie niezrozumiała. Nikt nie wie, czym tak naprawdę kierują się Szwedzi.- Żużel bez podprowadzających można sobie wyobrazić, bo kiedyś już tak było. Wydaje mi się to jednak zupełnie niepotrzebne. Nikt nie przekona mnie, że podprowadzające w sporcie żużlowym są w jakikolwiek sposób poniżane. To absurd - przekonuje Jan Konikiewicz.

- Sami widzimy, jak to działa, bo organizujemy castingi, do których przystępuje bardzo wiele dziewczyn. One robią to z własnej woli. My traktujemy to jako normalną pracę. Nikt nie świadczy takich usług za darmo. Dziewczyny stojące pod taśmą są często wielkimi fankami tego sportu i z wielką ochotą biorą udział w różnych akcjach. Utożsamiają się z tym i nie trzeba ich do takich rzeczy specjalnie przekonywać -dodaje przedstawiciel One Sport.

Konikiewicz zwraca również uwagę, że dla wielu młodych dziewczyn praca w roli podprowadzających jest szansą i otwiera często nowe możliwości. - Dobrym przykładem jest Marcelina Rutkowska. Kiedy przyjechała do nas na zawody do Landshut, to Eurosport przygotował z dwójką dziewczyn materiały wideo. Obie wystąpiły w roli reporterek. Okazało się, że Marcelina przed kamerą prezentuje się bardzo naturalnie. Przedstawiciele stacji to dostrzegli i już kilka miesięcy później przeprowadzała wywiady na żywo. Tak jest zresztą do dziś, a to pokazuje, że dzięki pracy w roli podprowadzającej można się wybić - podsumowuje Konikiewicz.

ZOBACZ WIDEO Gorące ambasadorki One Sport, czyli SEC Girls

Komentarze (35)
avatar
yes
2.04.2018
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
ostatnio temat dyżurny...
Szwedzi niech się martwią o swoje sprawy. 
avatar
Chris Holder puknął G. Mahlberga
2.04.2018
Zgłoś do moderacji
3
0
Odpowiedz
Tak to już bywa w muzułmańskich krajach, boja się że pół stadionu wbiegnie oślinione na tor z okrzykiem allahu akbar 
avatar
Stelmet_Falubaz
2.04.2018
Zgłoś do moderacji
1
1
Odpowiedz
Niebawem wszystkie kobiety na całym świecie będą nosić burki i pasy cnoty ale skrobanki będą legalne :DDD
Gdzie ten świat zmierza? 
avatar
dejwidZG
2.04.2018
Zgłoś do moderacji
1
5
Odpowiedz
Ja również uważam, że to jest zbędne zamieszanie pod taśmą. Przed telewizorem również mam to w ch#ju, jestem skupiony na meczu. Powiem nawet, że mnie wku##iają te pompony, jedna z numerem biegu Czytaj całość
avatar
czterdziestek
2.04.2018
Zgłoś do moderacji
4
0
Odpowiedz
Szwecja cofa sie do sredniowiecza?Ich spawa.Widac wpływy pewnych środowisk są tam bardzo silne. 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.