Kokpit Kibice
Relacje na żywo
  • wszystkie
  • Piłka Nożna
  • Siatkówka
  • Żużel
  • Koszykówka
  • Piłka ręczna
  • Skoki narciarskie
  • Tenis

Motor popełnił błąd, awansując do PGE Ekstraligi? Cegielski uważa, że nie

Motor cieszy się z awansu, a w środowisku spekuluje się, że w Lublinie zrobili wielki błąd. Powód? Drużyna potrzebuje dużych wzmocnień, a giełda transferowa jest w tym roku wyjątkowo ciężka. Trudno kogoś wyrwać.
Dariusz Ostafiński
Dariusz Ostafiński
Wiktor Lampart WP SportoweFakty / Arkadiusz Siwek / Na zdjęciu: Wiktor Lampart

Jeśli popatrzymy na obecny skład Speed Car Motoru Lublin, to trudno znaleźć tam wielu zawodników gwarantujących dobrą jazdę w PGE Ekstralidze. Najwięksi pesymiści uważają, że poradzi sobie junior Wiktor Lampart, a Robert Lambert będzie dobry na drugą linię. Ktoś jeszcze doda nazwisko Andreasa Jonssona. Trzeba jednak przypomnieć, że ostatnie sezony Szweda w elicie nie było dobre. W Lublinie było super, bo wyjątkowo przypasował mu tamtejszy tor. Chyba można zaryzykować stwierdzenie, że to była taka nawierzchnia, na której bardziej liczyły się umiejętności niż sprzęt. Umiejętności Jonsson ma, ze sprzętem różnie to bywało. W Ekstralidze demony mogą wrócić. Inna sprawa, że nie wiemy, czy Andreas chce w niej znowu jeździć.

Krzysztof Cegielski potwierdza większość naszych spostrzeżeń dotyczących składu. Nie zgadza się jednak ze stwierdzeniem, że Motor popełnił błąd, wygrywając finał Nice 1.LŻ, co dało awans. - Każda drużyna pierwszej ligi miałaby ten sam problem, co Motor - uważa Cegielski. - Zgadzam się jednak, że lublinianom będzie podwójnie ciężko z racji tego, iż trudno będzie pozyskać bardzo wartościowych zawodników. A Motor potrzebuje dwóch gwiazd, jednej zagranicznej i drugiej polskiej. Zagraniczne niby są, ale taki Nicki Pedersen znając sytuację na rynku, pewnie mocno licytuje.

Poza wszystkim angaż Nickiego Pedersena rozważają nie tylko w Lublinie. Co do Polaków, to na giełdzie są takie nazwiska, jak Jakub Jamróg (odkrycie tego sezonu, ale na pewno nie gwiazda gwarantująca 10 punktów na mecz), czy Paweł Przedpełski, który ma za sobą kolejny ciężki sezon. - Nie ulega wątpliwości, że Motor będzie musiał zaryzykować i liczyć na to, że trafi - komentuje Cegielski. - Pomyślałbym nad zawodnikiem pokroju Michelsena. Pewnie trzeba też będzie dać szansę jednemu z Polaków z dotychczasowego składu. Nie wiem komu, bo nie wiem, kto czuje się na siłach, by jeździć w PGE Ekstralidze. Motor czekają trudne wybory i ciężki sezon, ale skoro w dwóch kolejnych sezonach były tam komplety, to ewentualny spadek po rocznej przygodzie nie powinien klubowi zaszkodzić - kończy nasz ekspert.

Dodajmy, że między bajki można włożyć rewelacje, iż Motor wzmocni Janusz Kołodziej. Już od dawna wiadomo, że zostaje on w Lesznie.

ZOBACZ WIDEO PGE Ekstraliga: trofeum przechodnie

Czy Motor zbuduje skład gwarantujący utrzymanie w PGE Ekstralidze?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Polub Żużel na Facebooku
Zgłoś błąd
inf. własna

Komentarze (53):

  • donny Zgłoś komentarz
    Jeszcze nikt nigdzie nie podpisał a tu już dywagacje
    • docent furman Zgłoś komentarz
      No to Sledz traci prace jako trener w Lublinie
      • Tommy DeVito Zgłoś komentarz
        Cieszę się że Lublin awansował do e'ligi i jeszcze raz gratuluję kibicom i klubowi tego awansu. Obserwując to co się dzieje przed okienkiem transferowym, deklaracje zawodników o
        Czytaj całość
        pozostaniu w klubach w których jeżdżą to faktycznie Lublin może nie mieć żadnego wyboru i może okazać się że będą najsłabszym beniaminkiem od lat. Pozdrawiam i życzę powodzenia!
        • мurgrabia Zgłoś komentarz
          Ręki bym sobie nie dał obciąć czy Koldi na 100% zostanie w Lesznie:)
          • Hero Zgłoś komentarz
            MOTOR 2019 1 Holder 2 Lampart 3 Jonsson 4 Kołodziej 5 Pedersen 6 Lampart 7 ? 8 Lambert
            • PeWuKa Zgłoś komentarz
              [quote]Motor czekają trudne wybory i ciężki sezon, ale skoro w dwóch kolejnych sezonach były tam komplety, to ewentualny spadek po rocznej przygodzie nie powinien klubowi zaszkodzić -
              Czytaj całość
              kończy nasz ekspert.[/quote] Końcówka powyższego z pewnością w stylu Cegielskiego. Uwierzę w to, jak w artykuły tego Pana. Coś mi się zdaje, że to ostatnie słowa p. Krzysia bez autoryzacji dla tego "wyrobu dziennikarzopodobnego". Logika i przenikliwość umysłu autora wprost porażająca. Proponuję zrobić test i zwolnić się z SF, a następnie pójść "po robotę" np. do "Naszego Dziennika", albo jeszcze lepiej do "NIE". Taka zmiana również autorowi nie powinna zaszkodzić skoro wcześniej miał tak dużą poczytność (podobnie jak klubowi spadek).
              • Fanatyk Speedway Zgłoś komentarz
                Po co pisanie takich bzdetów,przecież każdy klub z 1 ligi musi się z tym liczyć awansując ,czy by to był Row ,Wybrzeże Start czy Łódż ,ligi dzieli przepaść i do puki niekt nie
                Czytaj całość
                pójdzie po rozum do głowy że w tej kwestii trzeba coś zmienić ,to beniaminek zawsze będzie skazany na pożarcie.Bo kogo niby beniaminek ma zatrudnić?Jak gwiazdy zasiedziały się w klubach od paru lat bo tak im dobrze.Myślę że Motor sobie z tym poradzi i nie przyniesie wstydu.
                • Zielakowski Zgłoś komentarz
                  Jeszcze nikogo nie kupili a już ich z eligi spuszczacie dziennikarzynki
                  • 001OMKI Zgłoś komentarz
                    Dobra niedowiarki z cudownej Ekstralipy, czas uchylić rąbka tajemnicy i zaprezentować potęgę Motoru, bo zaczynacie świrować pawiana. Nie wchodzimy do ligi żeby prosić o najniższy
                    Czytaj całość
                    wymiar kary, jak Tarnów który miał Azoty i nic ponadto, tylko rozpychamy się łokciami. Budżet klubu będzie oscylował w okolicy 12-13mln, chyba że jeszcze jakiś sponsor dojdzie - co bardzo prawdopodobne, bo walą drzwiami i oknami. 3,5 miliona z Miasta, 3mln Bogdanka, 2mln Azoty (tak tak, nie odchodzą), 2mln Perła + mniejsi sponsorzy i pełny stadion kibiców. Skład dogadany od kilku tygodni, w zasadzie jedna niewiadoma. Kontrakty oczywiście adekwatne do klasy sportowej + czasem spora górka - jakoś trzeba było przekonać niektórych. A teraz czytajcie i notujcie w kajetach, bo dwa razy nie będę pisał: 1. Kasprzak 2. G. Łaguta 3. Hampel 4. Woryna 5. Pedersen/Vaculik 6. Lampart 7. Peroń 8. Lambert rezerwa: D. Lampart, A.Thomsen Cel na ten rok to spokojne utrzymanie + ewentualnie postraszenie faworytów jeśli wszyscy pojadą na swoim dobrym poziomie. Także hejterzy Lublina, weźcie na wstrzymanie, bo gdybyśmy mieli budować skład na spadek, to nikt by nie dopuścił do awansu
                    • 001OMKI Zgłoś komentarz
                      Dobra niedowiarki z cudownej Ekstralipy, czas uchylić rąbka tajemnicy i zaprezentować potęgę Motoru, bo zaczynacie świrować pawiana. Nie wchodzimy do ligi żeby prosić o najniższy
                      Czytaj całość
                      wymiar kary, jak Tarnów który miał Azoty i nic ponadto, tylko rozpychamy się łokciami. Budżet klubu będzie oscylował w okolicy 12-13mln, chyba że jeszcze jakiś sponsor dojdzie - co bardzo prawdopodobne, bo walą drzwiami i oknami. 3,5 miliona z Miasta, 3mln Bogdanka, 2mln Azoty (tak tak, nie odchodzą), 2mln Perła + mniejsi sponsorzy i pełny stadion kibiców. Skład dogadany od kilku tygodni, w zasadzie jedna niewiadoma. Kontrakty oczywiście adekwatne do klasy sportowej + czasem spora górka - jakoś trzeba było przekonać niektórych. A teraz czytajcie i notujcie w kajetach, bo dwa razy nie będę pisał: 1. Kasprzak 2. G. Łaguta 3. Hampel 4. Woryna 5. Pedersen/Vaculik 6. Lampart 7. Peroń 8. Lambert rezerwa: D. Lampart, A.Thomsen Cel na ten rok to spokojne utrzymanie + ewentualnie postraszenie faworytów jeśli wszyscy pojadą na swoim dobrym poziomie. Także hejterzy Lublina, weźcie na wstrzymanie, bo gdybyśmy mieli budować skład na spadek, to nikt by nie dopuścił do awansu. Pozdro
                      • Borysek ROW Zgłoś komentarz
                        Dacie radę Motor. Na spokojnie, nie przejmować się krawatami. O nas podobnie kiedyś mówili. :P 1.Woryna/Bjerre 2.Lambert 3.Jonsson 4.Michelsen/Thomsen/Miesiąc
                        Czytaj całość
                        5.Pedersen/Kołodziej 6.Lampart 7.Bogdanowicz/Miśkowiak/Peroń 8.Bober(?) Z pozycji pierwszej i piątej będzie cholernie ciężko choć jednego wyrwać, lecz każdy z tych zawodników to zawsze wartość dodana dla drużyny. Z taką paczką jest co myśleć o spokojnym utrzymaniu. Powodzenia! ;)
                        • CKM_ Zgłoś komentarz
                          Nie słuchajcie maruderów co to zawsze im coś nie pasuje. Motor wstał i w imponującym stylu zrobił rundkę z samego dołu aż do ekstraligi, w pełni zasłużył na awans. Łatwo nie
                          Czytaj całość
                          będzie, ale 2-3 wzmocnienia i można jechać.
                          • krynston Zgłoś komentarz
                            Powiedzcie mi zatem kto z pierwszej ligi awansując jest gotowy do jazdy i nie spotka się z problemami jakie teraz ma Motor?? ROW ma Łagutę i Worynę, poza tym ani jednego juniora na elipę,
                            Czytaj całość
                            reszta seniorów też do zmiany. Łódź- może młody Misiek i Norbi na drugą linię, reszta piach. Gdańsk- Michelsen, Bech, Żupiński (?), reszta dno. Gniezno- Bogdanowicz, Pavlic (?), reszta dno. Piła- Okoń, reszta out, Loko- Ljung, Lahti, reszta out, o Krakowie nie ma co wspominać. Trzeba próbować, walczyć. Kto wie co się uda zdziałać. Będzie trudno ale tak samo trudno było klub reaktywować, wygrać baraż i awansować do elipy
                            Zobacz więcej komentarzy (40)
                            Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
                            ×
                            Sport na ×