Wybrzeże podpisało ważną umowę. Znamy plany budżetowe gdańszczan

WP SportoweFakty / Grzegorz Jarosz / Na zdjęciu: Tadeusz Zdunek
WP SportoweFakty / Grzegorz Jarosz / Na zdjęciu: Tadeusz Zdunek

Zdunek Wybrzeże rozszerza bazę sponsorów. W ostatnich dniach umowę z klubem podpisała firma Thea. To akurat sprawdzony partner, ale są też nowi. Budżet ma wynieść około 3,5 miliona złotych.

Gdańszczanie chcą bazować na jak największej liczbie sponsorów, by odejście kilku firm nie było wielkim problemem w przyszłości. Budżet rzędu 3,5 miliona złotych, to kwota wyższa o około 10 procent w stosunku do ubiegłego roku. Klub ma się rozwijać rok po roku. - Cały czas budujemy naszą opinię i wiarygodność co powoduje, że pozyskiwane kwoty systematycznie rosną. W ciągu ostatnich dwóch miesięcy przedłużyliśmy kilkadziesiąt dotychczasowych umów, dołączyło do nas 20 nowych podmiotów. Kolejne dni powinny przynieść następne porozumienia - mówi Tadeusz Zdunek, prezes Wybrzeża.

Nie wszyscy dotychczasowi partnerzy przedłużyli umowy, co jest wliczone w ten biznes. - To prawda. Powodów jest kilka i doskonale je rozumiemy. Są firmy, które uznały, że wyczerpały już korzyści ze współpracy. Są też takie, które decydują się na zaangażowanie środków w inne dziedziny działalności swoich firm. Jednakże są to pojedyncze przypadki. Zdecydowana większość firm zostaje z nami na kolejny rok - zdeklarował Zdunek.

Podpadł Tadeuszowi Zdunkowi, znów będzie jeździł w Gdańsku. Zobacz więcej!

W ostatnich dniach gdańszczanie podpisali niezwykle istotną umowę z punktu widzenia klubu. Firma farmaceutyczna Thea Polska Sp. z o.o. powiększyła kwotę wsparcia i zdecydowała się zostać sponsorem elitarnym klubu znad morza. - W 2016 roku bez wahania zdecydowaliśmy się wspierać klub GKŻ Wybrzeże Gdańsk i promować ten emocjonujący sport, jako sponsor strategiczny. Współpracę kontynuowaliśmy także w latach kolejnych. Połączenie światów sportu i medycyny przynosi doskonałe efekty wizerunkowe, zarówno klubowi, jak i firmie Thea - stwierdza Stefan Martycz, prezes polskiego oddziału francuskiej firmy.

ZOBACZ WIDEO Majewski: Zawodnicy nie mogą się chować po meczu

Thea Polska Sp. z o.o. będzie drugim obok LTE Polska Sp. z o.o. sponsorem elitarnym GKŻ Wybrzeże. Umowa z francuską firmą gwarantuje gdańskiemu klubowi spory zastrzyk pieniędzy i jest bardzo istotna z punktu widzenia finansowej stabilizacji klubu - Kontynuacja współpracy z takim partnerem jak Thea Polska Sp. z o.o. jest dla nas niezwykle istotna. Będzie to już czwarty rok naszych wspólnych działań i co bardzo cieszy ta kooperacja rozwija się z roku na rok, co stanowi wyraz dużego zaufania i zadowolenia ze strony naszego partnera - stwierdził Mariusz Kędzielski, który od początku współpracy odpowiada za kontakty z francuską firmą z ramienia klubu,

Dudek i Kołodziej twarzami Kugelmanna. Zobacz więcej!

O gdańskim klubie jest coraz głośniej i niemal każdego dnia podpisywane są nowe umowy. - Cieszymy się, że coraz więcej firm widzi w nas partnera, który może zapewnić realne korzyści. Wielkie znaczenie ma tutaj praca wykonywana przez Krystiana Plecha oraz Pawła Włochowicza, którzy każdego dnia odwiedzają dziesiątki firm i wykonują masę telefonów by przekonać, że warto współpracować z naszym klubem. Oczywiście nie zamierzamy zachwycać się tym co już osiągnęliśmy i zaprzestawać intensywnych poszukiwań. Przyświeca nam zasada, że dla klubu wielkie znaczenie ma każda złotówka i każdy nowy partner, dlatego wierzymy że to co dzieje się teraz, to dopiero początek mody na Wybrzeże wśród lokalnego biznesu - podsumowuje Kędzielski.

Źródło artykułu: