Gdańszczanie chcą bazować na jak największej liczbie sponsorów, by odejście kilku firm nie było wielkim problemem w przyszłości. Budżet rzędu 3,5 miliona złotych, to kwota wyższa o około 10 procent w stosunku do ubiegłego roku. Klub ma się rozwijać rok po roku. - Cały czas budujemy naszą opinię i wiarygodność co powoduje, że pozyskiwane kwoty systematycznie rosną. W ciągu ostatnich dwóch miesięcy przedłużyliśmy kilkadziesiąt dotychczasowych umów, dołączyło do nas 20 nowych podmiotów. Kolejne dni powinny przynieść następne porozumienia - mówi Tadeusz Zdunek, prezes Wybrzeża.
Nie wszyscy dotychczasowi partnerzy przedłużyli umowy, co jest wliczone w ten biznes. - To prawda. Powodów jest kilka i doskonale je rozumiemy. Są firmy, które uznały, że wyczerpały już korzyści ze współpracy. Są też takie, które decydują się na zaangażowanie środków w inne dziedziny działalności swoich firm. Jednakże są to pojedyncze przypadki. Zdecydowana większość firm zostaje z nami na kolejny rok - zdeklarował Zdunek.
Podpadł Tadeuszowi Zdunkowi, znów będzie jeździł w Gdańsku. Zobacz więcej!
W ostatnich dniach gdańszczanie podpisali niezwykle istotną umowę z punktu widzenia klubu. Firma farmaceutyczna Thea Polska Sp. z o.o. powiększyła kwotę wsparcia i zdecydowała się zostać sponsorem elitarnym klubu znad morza. - W 2016 roku bez wahania zdecydowaliśmy się wspierać klub GKŻ Wybrzeże Gdańsk i promować ten emocjonujący sport, jako sponsor strategiczny. Współpracę kontynuowaliśmy także w latach kolejnych. Połączenie światów sportu i medycyny przynosi doskonałe efekty wizerunkowe, zarówno klubowi, jak i firmie Thea - stwierdza Stefan Martycz, prezes polskiego oddziału francuskiej firmy.
ZOBACZ WIDEO Majewski: Zawodnicy nie mogą się chować po meczu
Thea Polska Sp. z o.o. będzie drugim obok LTE Polska Sp. z o.o. sponsorem elitarnym GKŻ Wybrzeże. Umowa z francuską firmą gwarantuje gdańskiemu klubowi spory zastrzyk pieniędzy i jest bardzo istotna z punktu widzenia finansowej stabilizacji klubu - Kontynuacja współpracy z takim partnerem jak Thea Polska Sp. z o.o. jest dla nas niezwykle istotna. Będzie to już czwarty rok naszych wspólnych działań i co bardzo cieszy ta kooperacja rozwija się z roku na rok, co stanowi wyraz dużego zaufania i zadowolenia ze strony naszego partnera - stwierdził Mariusz Kędzielski, który od początku współpracy odpowiada za kontakty z francuską firmą z ramienia klubu,
Dudek i Kołodziej twarzami Kugelmanna. Zobacz więcej!
O gdańskim klubie jest coraz głośniej i niemal każdego dnia podpisywane są nowe umowy. - Cieszymy się, że coraz więcej firm widzi w nas partnera, który może zapewnić realne korzyści. Wielkie znaczenie ma tutaj praca wykonywana przez Krystiana Plecha oraz Pawła Włochowicza, którzy każdego dnia odwiedzają dziesiątki firm i wykonują masę telefonów by przekonać, że warto współpracować z naszym klubem. Oczywiście nie zamierzamy zachwycać się tym co już osiągnęliśmy i zaprzestawać intensywnych poszukiwań. Przyświeca nam zasada, że dla klubu wielkie znaczenie ma każda złotówka i każdy nowy partner, dlatego wierzymy że to co dzieje się teraz, to dopiero początek mody na Wybrzeże wśród lokalnego biznesu - podsumowuje Kędzielski.