Żużlowe szaleństwo w Lublinie. Motor przebił Stal, bo zapełnił połowę stadionu karnetowiczami

WP SportoweFakty / Michał Chęć / Na zdjęciu: Robert Lambert, a w tle kibice Motoru.
WP SportoweFakty / Michał Chęć / Na zdjęciu: Robert Lambert, a w tle kibice Motoru.

- Mamy ponad cztery tysiące sprzedanych karnetów - chwali się prezes Motoru Jakub Kępa. - Planujemy dodruk, bo zainteresowanie wciąż jest duże - dodaje, co oznacza, że za chwilę Motor może przebić Stal Gorzów.

Rekord sprzedaży karnetów należy do Cash Broker Stali Gorzów, która swego czasu sprzedała ponad 5 tysięcy stałych wejściówek. Za chwilę Speed Car Motor Lublin może przebić ten wynik. Beniaminek sprzedał ponad 4 tysiące karnetów i planuje dodruk.

Gdyby jednak spojrzeć na wyniki sprzedaży w inny sposób, to można by napisać, że Motor już przebił Stal, dla której nieco ponad 5 tysięcy oznaczało zapełnienie 33 procent stadionu. Dla Motoru obecny wynik oznacza, że około 50 procent miejsc na obiekcie już jest zajęte. Trudno o dokładniejszą liczbę, bo w Nice 1.LŻ pojemność wynosiła 8219 widzów, a teraz ma się delikatnie zwiększyć. Nie wiadomo jednak jeszcze o ile.

Czytaj także: Get Well zapadł się pod ziemię. A rok temu byli tacy medialni

- Złożyliśmy papiery na organizację imprez masowych - mówi nam prezes Motoru Jakub Kępa. - Jak już straż i policja wszystko sprawdzą, to będzie jasne, ilu kibiców wejdzie na stadion - dodaje, a my pytamy, czy w związku z dodrukiem karnetów będą w ogóle kolejki pod kasami przed ligowymi meczami. - Na pewno nie sprzedamy wszystkich miejsc, bo trzeba dać szansę tym, co przyzwyczaili się do kupowania biletów przed zawodami. Osoby starsze też raczej nie korzystają ze sprzedaży internetowej, im również trzeba dać szansę.

ZOBACZ WIDEO Będzie zz-tka za Joannę Cedrych? Co z Tomaszem Dryłą?

Jacek Gumowski, były spec od marketingu w Stali, uważa, że Motor szykując dodruk, powinien pilnować tego, żeby karnetowicze nie stanowili więcej niż 50 procent publiczności. - Sam pomysł z dodrukiem jest fajny, bo doszedł Łaguta i można zrobić takie domknięcie na gorący przycisk - komentuje Gumowski. - Na miejscu Motoru pilnowałbym jednak, żeby zostawić pół stadionu dla tych, co kupują bilety. To ważne.

- Jeśli napakuje się stadion karnetowiczami, to w przyszłości możemy zapomnieć o większej rzeszy kibiców - uważa Gumowski. - Z karnetowiczami jest tak, że, jak raz kupią, to potem robią to przez minimum trzy lata. Potrzebny jest też jednak klient zmienny. Tym bardziej, że to nam poszerza grono fanów. Na bilety raz przyjdzie ten, raz inny. Jest jednak jakiś ruch, nie zamykamy się w stałej grupie. Poza wszystkim Motor w tym roku z łatwością sprzeda 4 tysiące biletów na każdy mecz. Kibic w Lublinie jest ciekawy Ekstraligi, do której ich ukochana drużyna wróciła po wielu latach.

Czytaj także: Gollob już nie jeździ, ale wciąż jest magnesem na sponsorów

Zostawienie sobie puli biletów może też dać Motorowi zysk ekstra. - Jeśli zespół zrobi niespodziankę albo jeśli w drugiej części sezonu będzie walczył o coś, to można nawet podnieść ceny biletów, żeby zrekompensować sobie to, co straciło się na karnetach. Wiadomo, że te są zawsze sprzedawane z jakąś bonifikatą - kończy Gumowski.

Komentarze (154)
avatar
Gnoiciel
6.03.2019
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
stadion w Gorzowie miesci 15024 a w Lublinie 8300 czyli polowe mniej.Dodajmy ze w Gorzowie mieszka 125 tysiecy ludzi a w Lublinie 339. 
avatar
StGforever To moja drużyna
6.03.2019
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
avatar
Saddam
5.03.2019
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
4000 i idą na rekord. A ja dziś czytałem, że włodarze Manchesteru United postanowili ósmy rok z rzędu nie podnosić cen wejściówek i na 22 tysiące karnetów, które zostały czeka 100 tysięcy ludzi Czytaj całość
avatar
Raf123 -GKM DMP 2027
5.03.2019
Zgłoś do moderacji
0
3
Odpowiedz
W Grudziadzu sprzedano 12 tys w 2017 roku i to sa karnety na 3 lata! I co zatakało kakało ? 
avatar
eddy
5.03.2019
Zgłoś do moderacji
1
2
Odpowiedz
zapowiadaja sie piekne ..omloty w Lublinie , szkoda tylko ze przez jeden ..rok .:)D 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.