Duże zainteresowanie akcją Wybrzeża. W zakup karnetów dzieciom zaangażowały się znane postacie ze świata sportu

WP SportoweFakty / Grzegorz Jarosz / Na zdjęciu: kibice Wybrzeża Gdańsk
WP SportoweFakty / Grzegorz Jarosz / Na zdjęciu: kibice Wybrzeża Gdańsk

Od 10 dni Zdunek Wybrzeże Gdańsk prowadzi akcję #ZaszczepmyDzieciomSport, w ramach której można kupić karnety za 50 złotych, które trafią do potrzebujących. Już teraz przekroczono liczbę 100 karnetów, a wiele osób deklaruje chęć wsparcia.

W ramach inicjatywy Zdunek Wybrzeża Gdańsk dzieci, którymi opiekują się różne instytucje, na czele z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Rodzinie, otrzymają karnety od tych, którzy zdecydują się wpłacić 50 zł na ten cel. Współorganizatorem jest też Fundacja Zenona Plecha. - Planowaliśmy sprzedaż 200 karnetów w ramach akcji #ZaszczepmyDzieciomSport, a już po tygodniu jesteśmy w połowie drogi. Jest duże zainteresowanie ze strony sponsorów wspierających Wybrzeże i kibiców - powiedział Tadeusz Zdunek. Na ten moment rozeszło się 120 karnetów.

Stałe abonamenty na mecze gdańskiego klubu zakupili już były piłkarz Sebastian Mila, żużlowcy Patryk Dudek i Kacper Gomólski czy hokeista MH Automatyki Gdańsk, Szymon Marzec. Osobą fizyczną, która najmocniej wsparła akcje jest Tomasz Suskiewicz, menedżer Emila Sajfutdinowa. Kilku sponsorów ma się określić w najbliższym czasie.

Czytaj także: Pytania o słabszy sezon męczą Adriana Cyfera

- Akcja ma bardzo pozytywny odzew sponsorów, kibiców i mediów. Nie spodziewaliśmy się tylu przychylnych komentarzy i nie zamierzamy kończyć akcji po 200 karnetach, tylko będziemy zachęcać do tego kolejne instytucje, które opiekują się dziećmi - dodał Zdunek.

Dla klubu dużym udogodnieniem byłoby, gdyby fani kupowali nie tylko karnety w ramach #ZaszczepmyDzieciomSport, ale również abonamenty dla siebie. - Łącznie sprzedaliśmy już kilkaset karnetów i praktycznie codziennie kibice kupują stałe abonamenty na mecze Zdunek Wybrzeża, a na trybunę główną zostały ostatnie dogodne miejsca. Jeszcze nigdy nie osiągnęliśmy granicy 1000 karnetów i gdy dojdziemy do tej liczby, będziemy zadowoleni. Byłoby to bardzo duże wsparcie klubu u progu sezonu - podsumował prezes Zdunek Wybrzeża.

Czytaj także: Kibice złożyli się Gomólskiemu na sprzęt i akcesoria

ZOBACZ WIDEO SEC na Stadionie Śląskim. Tak było w 2018 roku!

Komentarze (1)
avatar
sympatyk żu-żla
16.03.2019
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
P.Zdunkowi życzę powodzenia w sprzedaży karnetów.Jak widać akcja zakupu karnetów dla dzieci cieszy się dużym uznaniem.Lepiej niech dzieciaki interesują się sportem niż mają psocić.