Duże zainteresowanie akcją Wybrzeża. W zakup karnetów dzieciom zaangażowały się znane postacie ze świata sportu
Od 10 dni Zdunek Wybrzeże Gdańsk prowadzi akcję #ZaszczepmyDzieciomSport, w ramach której można kupić karnety za 50 złotych, które trafią do potrzebujących. Już teraz przekroczono liczbę 100 karnetów, a wiele osób deklaruje chęć wsparcia.
Stałe abonamenty na mecze gdańskiego klubu zakupili już były piłkarz Sebastian Mila, żużlowcy Patryk Dudek i Kacper Gomólski czy hokeista MH Automatyki Gdańsk, Szymon Marzec. Osobą fizyczną, która najmocniej wsparła akcje jest Tomasz Suskiewicz, menedżer Emila Sajfutdinowa. Kilku sponsorów ma się określić w najbliższym czasie.
Czytaj także: Pytania o słabszy sezon męczą Adriana Cyfera
- Akcja ma bardzo pozytywny odzew sponsorów, kibiców i mediów. Nie spodziewaliśmy się tylu przychylnych komentarzy i nie zamierzamy kończyć akcji po 200 karnetach, tylko będziemy zachęcać do tego kolejne instytucje, które opiekują się dziećmi - dodał Zdunek.
Dla klubu dużym udogodnieniem byłoby, gdyby fani kupowali nie tylko karnety w ramach #ZaszczepmyDzieciomSport, ale również abonamenty dla siebie. - Łącznie sprzedaliśmy już kilkaset karnetów i praktycznie codziennie kibice kupują stałe abonamenty na mecze Zdunek Wybrzeża, a na trybunę główną zostały ostatnie dogodne miejsca. Jeszcze nigdy nie osiągnęliśmy granicy 1000 karnetów i gdy dojdziemy do tej liczby, będziemy zadowoleni. Byłoby to bardzo duże wsparcie klubu u progu sezonu - podsumował prezes Zdunek Wybrzeża.
Czytaj także: Kibice złożyli się Gomólskiemu na sprzęt i akcesoria
ZOBACZ WIDEO SEC na Stadionie Śląskim. Tak było w 2018 roku!KUP BILET NA 2024 ORLEN FIM Speedway Grand Prix of Poland - Warsaw -->>