W ramach inicjatywy Zdunek Wybrzeża Gdańsk dzieci, którymi opiekują się różne instytucje, na czele z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Rodzinie, otrzymają karnety od tych, którzy zdecydują się wpłacić 50 zł na ten cel. Współorganizatorem jest też Fundacja Zenona Plecha. - Planowaliśmy sprzedaż 200 karnetów w ramach akcji #ZaszczepmyDzieciomSport, a już po tygodniu jesteśmy w połowie drogi. Jest duże zainteresowanie ze strony sponsorów wspierających Wybrzeże i kibiców - powiedział Tadeusz Zdunek. Na ten moment rozeszło się 120 karnetów.
Stałe abonamenty na mecze gdańskiego klubu zakupili już były piłkarz Sebastian Mila, żużlowcy Patryk Dudek i Kacper Gomólski czy hokeista MH Automatyki Gdańsk, Szymon Marzec. Osobą fizyczną, która najmocniej wsparła akcje jest Tomasz Suskiewicz, menedżer Emila Sajfutdinowa. Kilku sponsorów ma się określić w najbliższym czasie.
Czytaj także: Pytania o słabszy sezon męczą Adriana Cyfera
- Akcja ma bardzo pozytywny odzew sponsorów, kibiców i mediów. Nie spodziewaliśmy się tylu przychylnych komentarzy i nie zamierzamy kończyć akcji po 200 karnetach, tylko będziemy zachęcać do tego kolejne instytucje, które opiekują się dziećmi - dodał Zdunek.
Dla klubu dużym udogodnieniem byłoby, gdyby fani kupowali nie tylko karnety w ramach #ZaszczepmyDzieciomSport, ale również abonamenty dla siebie. - Łącznie sprzedaliśmy już kilkaset karnetów i praktycznie codziennie kibice kupują stałe abonamenty na mecze Zdunek Wybrzeża, a na trybunę główną zostały ostatnie dogodne miejsca. Jeszcze nigdy nie osiągnęliśmy granicy 1000 karnetów i gdy dojdziemy do tej liczby, będziemy zadowoleni. Byłoby to bardzo duże wsparcie klubu u progu sezonu - podsumował prezes Zdunek Wybrzeża.
Czytaj także: Kibice złożyli się Gomólskiemu na sprzęt i akcesoria
ZOBACZ WIDEO SEC na Stadionie Śląskim. Tak było w 2018 roku!