Prezes Krzysztof Mrozek zamknął usta krytykom. ROW Rybnik ze sponsorem tytularnym

Zdjęcie okładkowe artykułu: WP SportoweFakty / Arkadiusz Siwek / Na zdjęciu: Kacper Woryna.
WP SportoweFakty / Arkadiusz Siwek / Na zdjęciu: Kacper Woryna.
zdjęcie autora artykułu

W sezonie 2019 żużlowa drużyna z Rybnika będzie startowała pod nazwą PGG ROW. Polska Grupa Górnicza to największe przedsiębiorstwo tego typu w Europie. Za wejście do nazwy PGG musiało zapłacić minimum pół miliona złotych.

Od lat głównym orężem krytyków prezesa ROW-u Rybnik Krzysztofa Mrozka było to, że nie potrafi załatwić tytularnego sponsora. Klub jednak właśnie pochwalił się tym, że do nazwy wchodzi PGG. Za ile? To tajemnica, ale jeśli rzucimy okiem na cennik sponsorski na stronie ROW-u, to wychodzi nam na to, że za prawo bycia w nazwie rybnickiego klubu kosztuje przynajmniej pół miliona.

- Już dawno mówiłem, że ROW, to jest dla mnie tradycja i duma - opowiada nam prezes Mrozek. - To jest poważny klub, który muszą i wspierają poważni ludzie. Słyszałem te słowa krytyki, ale spokojnie robiłem swoje. Od początku było dla mnie jasne, że nie możemy sprzedać nazwy za 3 złote. Cierpliwość się opłaciła, bo pozyskaliśmy do nazwy spółkę będącą największym producentem węgla kamiennego w Unii Europejskiej - komentuje działacz.

Mrozek może triumfować i mówić, że opłaciła się taktyka czekania na dobrego partnera. Zresztą prezes w swoim stylu żartuje, że przecież nie mógł wpuścić do nazwy jakiegoś kiosku, czy sklepu warzywnego. Najważniejsze dla klubu jest to, że budżet na sezon 2019 wzrośnie. To ważne, bo PGG ROW ma w tym roku walczyć o awans do PGE Ekstraligi. Umowa z PGG jest na rok.

Czytaj także: Daniel Bewley wrócił na tor, a Grigorij Łaguta odżył

Czytaj także: Kontuzja Nicka Morrisa. ROW musi sobie radzić bez niego

ZOBACZ WIDEO Cztery okrążenia z Tomaszem Bajerskim

Źródło artykułu:
Czy pozyskanie tytularnego sponsora świadczy o sprawności prezesa Mrozka?
Tak
Nie
Zagłosuj, aby zobaczyć wyniki
Trwa ładowanie...
Komentarze (15)
avatar
Tomasz Li
2.04.2019
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Przecież PGG z roku na rok trup jest finansowo reanimowany. W 2016 r. zanotowali 1 mld zł strat. W 2018 niewielki zysk. Czyli wynika z tego że PGG oddało 1/9 zysku z 2018r. na nazwę. No gruuuub Czytaj całość
avatar
yes
2.04.2019
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Dla mnie ROW jest najlepszym "tytułem"  
avatar
sympatyk żu-żla
2.04.2019
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Pogratulować Rybnikowi sponsora Środki w kasie klubowej będą większe.  
Wawi L
2.04.2019
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Ktoś konsekwentnie kasuje mój post - to się nazywa "Rozmowy kontrolowane" czyli cenzura. Kolejny raz: Tak sobie spojrzałem na "karierę" pana Ostafińskiego i - [quote]Dariusz Ostafiński pisał d Czytaj całość
avatar
PGG ROW RYBNIK
2.04.2019
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Za rok ekstraliga może się bać...