Wewnętrzny konflikt trawi truly.work Stal. Ekspert radzi szybkie pranie brudów we własnym gronie

WP SportoweFakty / Tomasz Jocz / Na zdjęciu: Bartosz Zmarzlik, Mateusz Bartkowiak.
WP SportoweFakty / Tomasz Jocz / Na zdjęciu: Bartosz Zmarzlik, Mateusz Bartkowiak.

"Przyglądam się konfliktowi w Stali. Kilkanaście lat pracy wielu nie może pójść na marne" - pisze na Twitterze Jacek Gumowski, wieloletni spec od marketingu w klubie mając na myśli ostatnie akcje kibiców wymierzone w prezesa Stali i gorzowski klub.

Obserwujemy w ostatnim czasie aktywność kibiców truly.work Stali Gorzów w mediach społecznościowych. Wyrażają oni dezaprobatę wobec działań prezesa Ireneusza Macieja Zmory, ale nie tylko. Zdaniem Jacka Gumowskiego, wieloletniego speca od marketingu w gorzowskim klubie, strony muszą się szybko porozumieć, bo stan napięcia może też zaszkodzić walczącej o utrzymanie drużynie, a przede wszystkim zburzyć zbudowany przez lata dobry wizerunek Stali.

- Strony powinny usiąść do jednego stołu i wyprać wszystkie brudy w domowym zaciszu - uważa Gumowski. - Przeciąganie stanu, który mamy obecnie, nikomu nie jest na rękę, dlatego najlepiej szybko wyjaśnić wszystkie nieporozumienia. Jest to o tyle ważne, że już dawno nie było takiego napięcia na linii klub-kibice.

Czytaj także: Kownacki kreśli czarny scenariusz dla Betardu Sparty

- Może przydałaby się jakaś inicjatywa klubu polegająca na tym, że zawodnicy wyjdą do kibiców i powiedzą im: bez was nie ma nas, dlatego przyjdźcie na następny mecz i wesprzyjcie nas, bo potrzebujemy punktów jak tlenu. Ktoś w Stali musi zorganizować akcję w tym stylu. To powinno ocieplić relacje i skoncentrować strony na aspekcie sportowym - komentuje Gumowski.

Nasz ekspert uważa, że przedłużający się konflikt, czy też stan napięcia, docelowo odbije się czkawką wszystkim. Poza tym wszelkie negatywne zjawiska akurat teraz są najmniej potrzebne. Stal, w związku z przełożeniem do Gorzowa na 17 maja meczu z Betard Spartą Wrocław (pierwotnie miał się odbyć 10 maja we Wrocławiu) ma dość problemów. - Dla działu marketingu to jest kłopot. Promocja takiego meczu, gdy nie ma wyników, a pogoda jest niefajna, już sama w sobie jest trudna. Dlatego konflikt trzeba zastąpić dialogiem - kończy Gumowski.

Czytaj także: Silniki wróciły z serwisu, a Paweł Miesiąc się nie skończył

ZOBACZ WIDEO Inżynier z F1 pracuje nad sprzęgłem dla Łaguty. Niedługo zacznie nad silnikiem

Komentarze (87)
avatar
Cz-waCKM
16.05.2019
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
- Spory i konflikty w klubach się zdarzają , nie powód to jednak aby roztrzasac to wszystko na forum... - Pewnie jak zawsze , każda ze stron ma swje racje... - Jak to kiedyś ktoś bardzo madrz Czytaj całość
avatar
RECON_1
15.05.2019
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Jak się jiz tworzy taki artykuł to może by tak wartalo napisać coś więcej o tym sporze? Kto z kim i przede wszystkim o co im chodzi? 
avatar
undisputed
15.05.2019
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
avatar
DYX86ZG
14.05.2019
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Darek nabiera kurs na Gorzów. Pranie wypocin. 
avatar
Saddam
14.05.2019
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Coś złego na pewno stało się w Gorzowie. Pamiętam, jak Stal była wzorem frekwencyjnym. Pomimo pięciu porażek z rzędu na początku sezonu i ostatniego miejsca w tabeli, na każdy mecz przychodził Czytaj całość
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.