Żużel. TŻ Ostrovia otwiera drugą spółkę. Klub ma ciekawy pomysł, jak zarobić na pierwszą drużynę

Działacze Arged Malesa TŻ Ostrovii nie mają milionów z miasta ani wsparcia spółek skarbu państwa. Robią jednak wszystko, żeby zwiększyć klubowy budżet. Za chwilę powołają do życia drugą spółkę, która zajmie się działalnością biznesową.

Jarosław Galewski
Jarosław Galewski
Grzegorz Walasek na prowadzeniu WP SportoweFakty / Anna Kłopocka / Na zdjęciu: Grzegorz Walasek na prowadzeniu
Działacze ostrowskiego klubu wprowadzili w tym roku do sprzedaży własne produkty. Najpierw wypuścili klubowe piwo, a około miesiąc temu wodę. Oba cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem. - W tej chwili mamy prawdziwy boom w przypadku wody. Wiadomo, że sprzyja temu pogoda. Nie bez znaczenia jest podejście naszych sponsorów, którzy kupują ją na co dzień dla swoich pracowników - mówi nam prezes Radosław Strzelczyk.

Ile zarabia Arged Malesa TŻ Ostrovia na własnych produktach? - Kwot nie podam, bo nie mogę. Zdradzę jedynie, że na ten moment to maksymalnie cztery procent naszego całego budżetu. Jak na pierwszy rok, to spory zastrzyk finansowy - wyjaśnia Strzelczyk.

Zobacz także: GKM chciał Woźniaka i Doyle'a, ale wszystko wskazuje na to, że zostanie Lindbaeck

Prezes o kwotach mówić nie chcę, ale z naszych informacji wynika, że budżet Arged Malesa TŻ Ostrovii na sezon 2019 przekracza trzy miliony złotych. Łatwo zatem policzyć, że ostrowianie zarabiają na piwie i wodzie około 120 tysięcy złotych. A już wkrótce powinno być jeszcze lepiej. - Powołujemy do życia drugą spółkę, która zajmie się tylko działalnością biznesową - wyjaśnia Strzelczyk. - Wygenerowany przez nią zysk będzie trafiać w stu procentach do spółki, która zajmuje się żużlem. Wszystko będzie bardzo dobrze poukładane - dodaje.

ZOBACZ WIDEO Żużel. Smolinski dał pokaz umiejętności. Zobacz kronikę 15. kolejki PGE Ekstraligi

Ostrovia chce, żeby klubowych produktów było coraz więcej. Chodzi o to, żeby generować zyski przez cały rok. To rozsądne rozwiązanie. Można założyć, że zimą sprzedaż wody i piwa spadnie, Wtedy w ofercie musi pojawić się coś innego. - Na razie za dużo nie powiem, ale będzie kolejny produkt, którego będą mogli skosztować wszyscy kibice. Uważam, że to będzie bardzo dobry strzał - tłumaczy.

Zobacz także: Get Well Toruń szkielet składu na sezon 2020 już ma. Jest jedna polska niespodzianka

W tej chwili produkty ostrowskiego klubu są dostępne na rynku lokalnym, ale plany są znacznie szersze. - Z czasem sprzedaż ma zostać rozszerzona na terytorium całego kraju. Równolegle będziemy wprowadzać kolejne produkty. Chcemy, żeby ta oferta była szeroka. Być może z czasem działalność sportowa zapewni nam byt sportowy. Do tego chcemy dążyć krok po kroku - podsumowuje Strzelczyk.

KUP BILET NA 2024 ORLEN FIM Speedway Grand Prix of Poland - Warsaw -->>

Czy podoba Ci się pomysł Arged Malesa TŻ Ostrovii?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×