Żużel. Prezes Stali Gorzów znowu dobrze zagrał Zmarzlikiem. To może oznaczać dużą kasę dla klubu

WP SportoweFakty / Tomasz Jocz / Na zdjęciu: Krzysztof Kasprzak, Marek Grzyb, Stanisław Chomski
WP SportoweFakty / Tomasz Jocz / Na zdjęciu: Krzysztof Kasprzak, Marek Grzyb, Stanisław Chomski

Kiedy Marek Grzyb powiedział, że nazwa stadionu w Gorzowie jest na sprzedaż, pojawiły się kontrowersje. Prezes wyjaśnił, że chodzi o zatrzymanie w klubie Bartosza Zmarzlika. - To było doskonałe zagranie - twierdzi Jacek Gumowski.

Dodajmy, że chęć sprzedaży nazwy stadionu w Gorzowie nie oznacza, że zniknie z niej Edward Jancarz. Plan jest taki, żeby komercyjny podmiot pojawił się obok legendy Stali. Temat nie jest łatwy, ale Jacek Gumowski uważa, że gorzowianie rozegrali go po mistrzowsku. - Wiadomo, że każdy kibic swoje miasto i stadion traktuje jak mekkę, więc wszelkie próby ingerencji są na ogół źle odbierane. Jeżeli jednak na szali leży zatrzymanie w drużynie Bartosza Zmarzlika i utrzymanie cen biletów, to fani zaczynają oceniać to inaczej. Widzą wtedy skutecznego działacza, który ma wizję - komentuje były marketing manager klubu z Gorzowa.

Gumowski podkreśla, że Marek Grzyb wykazał się dużym zmysłem marketingowym, bo nie tylko zażegnał kryzys w relacjach z kibicami, ale zrobił sobie świetny grunt pod rozmowy z dużymi sponsorami. - Jak będzie teraz postrzegana firma, która wejdzie w nazwę stadionu? Wszyscy będą mówić, że to dzięki niej Zmarzlik został w Gorzowie. To jest świetna reklama. Całą tą burzą udało się zrobić już wiele dobrego. Sporo podmiotów pomyśli o tym, czy wejść w taki układ, bo będzie chciała być kojarzona z nową umową mistrza świata - podkreśla Gumowski.

Zobacz także: GKM przekazał nowe wieści w sprawie stanu zdrowia Krzysztofa Buczkowskiego. Zawodnik chodzi już o jednej kuli

- Poza tym wychodzi na to, że Marek Grzyb jest konsekwentny. Zapowiedział, że będzie szukać dużego biznesu i to robi. Pokazuje przy okazji, że potrafi wyjść poza ramy i zaproponować coś więcej niż zwykłą reklamę na stadionie, kewlarze czy motocyklu. Stal daje teraz coś ekstra. W Gorzowie działają w myśl zasady wyróżnij się albo zgiń. O to chodzi - chwali gorzowian Gumowski, ale na koniec przestrzega przed robieniem kolejnego kroku. - Nie można iść o krok dalej i sprzedawać nazwy całego stadionu. Edward Jancarz musi zostać. Gdyby miał zniknąć całkowicie, to tego kibice już nie kupią - podsumowuje nasz ekspert.

Zobacz także: MRGARDEN GKM z najmłodszym zawodnikiem w PGE Ekstralidze? W klubie mówią, że nie jest bez szans

Wychodzi więc na to, że dobra passa nowego prezesa truly.work Stali trwa. Marek Grzyb rządzi w Gorzowie od kilku miesięcy, ale w tym czasie był jednym z najaktywniejszych działaczy w PGE Ekstralidze. Ktoś może oczywiście powiedzieć, że jest mu łatwiej, bo ma w klubie Bartosza Zmarzlika. Wszystko się zgadza, ale warto też zauważyć, że Grzyb ma pomysł, jak to wykorzystać.

ZOBACZ WIDEO Żużel. #MagazynBezHamulców. Prezes Włókniarza w ogniu pytań o Drabika, Cieślaka i Doyle’a

Komentarze (23)
avatar
PABL0
22.01.2020
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
W Gorzowie szukają pieniędzy i wiemy, że bez kasy nie będzie ani wyniku, ani stadionu, ani legendy Edwarda Jancarza. Stąd te banialuki o uderzaniu w postać Eddy'ego jest absurdalne. Prezes powi Czytaj całość
avatar
DB Magpie
21.01.2020
Zgłoś do moderacji
1
3
Odpowiedz
Jak dla mnie to nie wygląda to dobrze.Działacze "Stali" zaczynają przeginać odnośnie wtrącania we wszystko osoby Zmarzlika.Jestem kibicem ",Falubazu" i choć nie jestem fanem Bartka to jednak t Czytaj całość
avatar
mglexar
21.01.2020
Zgłoś do moderacji
3
0
Odpowiedz
@Stalowy KSSG: Wszystko wskazuje na to, że 'wysłano' na to forum oddział trolli do zadań specjalnych, tak więc wyskakują z każdej mysiej dziury.. 
avatar
davo
21.01.2020
Zgłoś do moderacji
0
3
Odpowiedz
Prezes sobie może... Czytaj całość
avatar
w lewo
21.01.2020
Zgłoś do moderacji
0
1
Odpowiedz
Bravo sf, kolejny koment wycięty :( 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.