[tag=22137]
SpecHouse PSŻ Poznań[/tag] sezon 2019 miał słodko-gorzki. Skorpiony jedną nogą były już w 1. Lidze Żużlowej, jednak w rewanżowym meczu finału wszystko się posypało i poznaniacy ostatecznie zostali na poziomie 2. Ligi Żużlowej. To jednak nie były ostatnie złe wiadomości dla kibiców ze stolicy Wielkopolski. Zaraz po zakończeniu sezonu rozpoczął się prawdziwy exodus liderów, jednak mimo straty wielu zawodników PSŻ ciągle chce liczyć się w walce o najwyższe cele.
- Bellego, Borodulin, Nowak, tych zawodników nie ma już z nami, ale są nowi i liczę na to, że znów powalczymy o awans do play-off, a jak już tam będziemy, to postaramy się o coś więcej. Plan sportowy jest taki, awans do play-off, awans do finału, a na końcu wygrana w najważniejszym dwumeczu sezonu. Wiadomo, że to jest tylko sport, że może być różnie, ale trzeba mierzyć wysoko - powiedział prezes Arkadiusz Ładziński dla portalu polskizuzel.pl.
Zobacz także: Te kluby ciągle czekają na jazdę w najwyższej klasie rozgrywkowej
Skorpiony jednak nie stawiają sobie wyłącznie celów sportowych. Klub oprócz wyników stawia na rozbudowę siatki sponsorskiej (m.in. pozyskano nowego sponsora tytularnego - firmę SpecHouse) oraz walkę o poznańskiego kibica.
- Rok temu mieliśmy średnio trzy tysiące, teraz celujemy w cztery do pięciu tysięcy. Wkrótce będzie w Poznaniu wystawa z żużlem w roli głównej, liczę, że dotrzemy do szerszego grona odbiorców - mówił prezes PSŻ.
Zobacz także: Piotr Paluch poprowadzi PSŻ
Skorpionom w walce o nowego kibica planuje pomóc również ich nowy sponsor tytularny. Firma SpecHouse zadeklarowała, że wraz z klubem zaangażują się w pozyskanie nowej grupy fanów jaką są studenci (Więcej o tym planie ->> TUTAJ).
ZOBACZ WIDEO Żużel. #MagazynBezHamulców. Prezes Włókniarza w ogniu pytań o Drabika, Cieślaka i Doyle’a