[tag=23933]
[/tag]Jerzy Kanclerz już kilka dni temu potwierdził, że wszystko zostało ustalone. Rozmowy prezesa Polonii Bydgoszcz z nowym sponsorem tytularnym trwały 12 dni. Teraz wiadomo, że chodzi o firmę Abramczyk, która wchodzi w nazwę drużyny znad Brdy na dwa najbliższe sezony. Informację przekazano podczas uroczystej konferencji prasowej w obecności prezydenta Rafała Bruskiego.
Bydgoszczanie powoli wracają na swoje miejsce. Jerzy Kanclerz wyprowadził klub na prostą, ponieważ do spółki z Władysławem Gollobem spłacił kilka milionów długu. Efekty przyszły bardzo szybko - Polonia w 2019 roku wygrała rozgrywki 2. Ligi Żużlowej i awansowała na wyższy szczebel. Jako beniaminek wystartuje na zapleczu PGE Ekstraligi pod nazwą Abramczyk Polonia Bydgoszcz.
Abramczyk to bydgoska, rodzinna firma zajmująca się przetwórstwem ryb i owoców morza oraz ich dystrybucją w postaci mrożonek. Na terenie zlokalizowanego w bydgoskiej dzielnicy Brdyujście zakładu przerabia się ich rocznie ponad 20 tysięcy ton. W skali kraju są oni prawdziwym potentatem tej branży.
Jerzy Kanclerz kolejny raz postanowił zaufać firmie pochodzącej z Bydgoszczy. Tym razem jednak mowa o dużo większym przedsiębiorstwie niż stosunkowo niewielki ZOOleszcz, co z pewnością niesie ze sobą również większe wpływy do klubowej kasy. Przypomnijmy, że budżet Abramczyk Polonii Bydgoszcz ma wynieść prawie 4 miliony złotych. Wśród pierwszoligowych klubów więcej pieniędzy do dyspozycji będzie miał tylko eWinner Apator Toruń.
Zobacz także: Żużel. Debata ekspertów. Krystian Plech: Reforma play-offów, szkolenie i Biała Księga dla wypłacalnych klubów
Zobacz także: Żużel. Bez Hamulców 2.0: Mrozek nie szuka alibi. Raczej klona Grabowskiego (felieton)
ZOBACZ WIDEO Mistrz świata zdradził, ile wydaje na sprzęt. Suma przyprawia o zawrót głowy