Żużel. Arged Malesa TŻ Ostrovia ma już ponad 150 sponsorów. Budżet zakręci się na poziomie 3,5 miliona złotych

WP SportoweFakty / Anna Kłopocka / Na zdjęciu: Aleksandr Łoktajew, Nicolai Klindt
WP SportoweFakty / Anna Kłopocka / Na zdjęciu: Aleksandr Łoktajew, Nicolai Klindt

Działacze Arged Malesa TŻ Ostrovii zaczynali budować klub od zera. Najpierw nie mieli wiele do zaoferowania. Po aferach w ostrowskim środowisku wszyscy traktowali ich z dystansem. Teraz sytuacja wygląda inaczej. Klub ogłosił właśnie wielki sukces.

- Ostatnio podpisaliśmy umowę z firmą, która zajmuje się sprzedażą akumulatorów i dzięki temu przekroczyliśmy granicę 150 sponsorów. Na to składają się oczywiście także umowy barterowe, ale i tak możemy mówić o wielkim sukcesie - mówi nam prezes Radosław Strzelczyk.

Arged Malesa TŻ Ostrovia ma za sobą bardzo udany sezon, więc mogłoby się wydawać, że nowe firmy będą walić do klubu drzwiami i oknami. - To tak nie działa. Na każdą nową umowę trzeba bardzo ciężko pracować - tłumaczy prezes. - Mamy jednak powody do radości, bo po zeszłym sezonie pozyskaliśmy już ponad 10 nowych firm. To jest naprawdę niezły wynik. A do tego nikt od nas nie odszedł. Wszyscy przedłużają współpracę, a niektórzy wspierają nas w jeszcze większym zakresie. Można powiedzieć, że krok po kroku budujemy klub - cieszy się Strzelczyk.

Ostatni sponsor Ostrovii podchodzi z Zielonej Góry. To pan Kamil Grabarczyk, który jest kibicem Falubazu Zielona Góra. Biznes prowadzi jednak w Ostrowie. - Jego firma rozwinęła się do tego stopnia, że mógł nas wesprzeć. Poza tym nie bez znaczenia był akcent zielonogórski w naszym zespole, którym jest Grzegorz Walasek - podkreśla prezes Ostrovii.

Dodajmy, że Ostrovia małymi krokami zbudowała naprawdę wysoki budżet. Do eWinner Apatora Toruń ostrowianom sporo brakuje. Wyżej w hierarchii jest także ekipa z Bydgoszczy, która planuje przejechać sezon za 3,7 miliona złotych. - U nas wszystko zamknie się w kwocie 3,5 miliona złotych. W tej sumie jest także szkolenie młodzieży - podsumowuje Strzelczyk.

Zobacz także: W Bydgoszczy sukces goni sukces. Jerzy Kanclerz celuje w 50 sponsorów (wywiad)
Zobacz także: Tomasz Gollob z bólem trafił do szpitala. Znowu zaatakowały go bakterie

ZOBACZ WIDEO Bartosz Zmarzlik typował Roberta Lewandowskiego na sportowca roku w Polsce

Komentarze (10)
avatar
motogonki
21.02.2020
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
luka102@ Wystarczy wejść na stronę TŻ Ostrovia, wybrać zakładkę, pakiet sponsorski. Za 600 zł miesięcznie, możesz zareklamować swoją firmę. Wszystko jasno i czytelnie przedstawione. Za najniższ Czytaj całość
avatar
luka102
21.02.2020
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Czegoś tu nie rozumie to Bydgoszcz ma 50 sponsorów i budżet prawie 4 banki a Ostroviia 150 a kasy 3.5? tzn.Że nawet ci co dali. np. 100zł To jest liczony jako sponsor? 
avatar
sympatyk żu-żla
21.02.2020
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Prezes Ostrowa jak by nie było ma zasługi dla klubu .Odbudował żużel w tym mieście od zera. Należy teraz umacniać grunt w tematach finansowych oraz sportowych klub .Za pewien okres pracz zaproc Czytaj całość
lukkkk
21.02.2020
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Tylko ciekawe, czy w budżet klubu wliczona jest kwota, ktora jest przekazywana przez Panów Garcarków...? Raczej nie a to znaczne pieniądze, które trafiają bezpośrednio do zawodników z pominięc Czytaj całość
avatar
AMON
21.02.2020
Zgłoś do moderacji
0
3
Odpowiedz
Biorąc pod uwagę że seniorzy Ostrovii pojadą na kontraktach amatorskich (sprzęt dostarcza klub) to budżet jest naprawdę duży :) 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.