Żużel. Jak kluby 1. LŻ promują akcję #zostanwdomu? Zdunek Wybrzeże świeci przykładem

WP SportoweFakty / Na zdjęciu: radość zawodników Zdunek Wybrzeża
WP SportoweFakty / Na zdjęciu: radość zawodników Zdunek Wybrzeża

W czasach zarazy kreatywność powinni pokazać ludzie zajmujący się marketingiem. Jak kluby 1. Ligi Żużlowej promują akcję #zostanwdomu? Zdunek Wybrzeże świeci przykładem. Gdańszczanie wpadli na kilka ciekawych pomysłów.

Dobry pomysł to dopiero początek. Później wszystkie plany trzeba wdrożyć w życie, a to akurat nie jest takie proste. Pracownicy Zdunek Wybrzeża stanęli jednak na wysokości zadania i co chwilę prezentują nowe akcje. Efekty widać na mieście, bo najbardziej zaludnione ulice Gdańska świecą pustkami. Idźmy tą drogą. Jak poradzimy sobie z panującym wirusem, to zawodnicy szybko wrócą na tor, a kibice na stadiony.

Klub znad morza zajął się organizacją meczu Wybrzeże Gdańsk - Unia Tarnów w grze Speedway Turbo Sliders. Sprzedawane są bilety w cenie 5 złotych, a zebrana kasa zostanie przekazana na walkę z koronawirusem. Główną atrakcją będzie wyjazd na wirtualny tor Kacpra Gomólskiego. Regularnie w mediach społecznościowych są pokazywane archiwalne spotkania gdańszczan. Fani w ten sposób mogą sobie przypomnieć najbardziej emocjonujące pojedynki.

Kreatywność Zdunek Wybrzeża na tym się nie kończy. Kilka dni temu sympatycy czarnego sportu porozmawiali z Mikkelem Bechem. Kapitan drużyny poprowadził relację na żywo na Facebooku i odpowiedział na wszystkie zadane pytania. Widać większe zaangażowanie również na oficjalnej stronie, ponieważ często zamieszczane są rozmowy z zawodnikami. Ludzie zajmujący się marketingiem próbują zachęcić do aktywności najmłodszych kibiców - ogłoszono konkurs plastyczny. Dzieci mają wykonać prace o tematyce sportowej. Najładniejsze rysunki zostaną nagrodzone.

ZOBACZ WIDEO: Koronawirus. Szalenie trudna sytuacja w światowym sporcie. "Nie ma rozgrywek, nie ma kibiców, nie ma pieniędzy"

Nie można też zapominać o kampanii #outdoor. Na przystankach i bilbordach zamontowano plakaty przypominające o tym, że w czasach epidemii koronawirusa należy zostać w domu. Można pochwalić działania jeszcze kilku innych klubów 1. Ligi Żużlowej. Przede wszystkim chodzi o eWinner Apatora Toruń oraz Car Gwarant Start Gniezno. W Grodzie Kopernika co chwilę podrzucają pomysły, czym można zająć się w rodzinnym gronie - pojawiło się zaproszenie do obejrzenia materiałów z ostatnich lat, żużlowa wykreślanka i informacja o lidze kreskowej.

Gnieźnianie z kolei polecają do wspomnień kanał na YouTubie. Nie brakuje wywiadów, nagrań wideo i haseł #zostanwdomu. Prężnie działa witryna Arged Malesa TŻ Ostrovii. Można tam przeczytać m.in. rozmowy z prezesem Radosławem Strzelczykiem i zawodnikami w osobach Adriana Cyfera oraz Rafała Okoniewskiego. W mediach społecznościowych są też linki do wyścigów, które dostarczyły fanom sporo wrażeń.

Kibice Unii Tarnów mogą zadawać pytania Danielowi Kaczmarkowi, choć to była inicjatywa samego zawodnika. Żużlowiec napisał post na swoim fanpage'u, a klub udostępnił go u siebie. Ośrodek z Małopolski ponadto wrzucił kilka zdjęć z przeszłości i zamieścił posty, aby wszyscy siedzieli w domach. Lepsze to niż nic, jednak z zachęcaniem do aktywności niewiele ma to wspólnego. Abramczyk Polonia Bydgoszcz przygotowała mecz Gryfów z 2002 roku, pojawiła się galeria zdjęć od znanego fotoreportera, a także bardzo ważny wyścig finałowego dwumeczu z PSŻ-em Poznań.

Zobacz takżeNowa twarz w Wybrzeżu. Piękna zielonogórzanka będzie czarować na meczach w Gdańsku
Zobacz także
Dawid Kownacki: Nie skakałem z radości, ale ten zegar tyka na moją korzyść (wywiad)

Komentarze (0)
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (404 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.