Żużel. Kibic będzie spragniony meczów. Telewizje muszą przedstawić nowe pakiety

WP SportoweFakty / Katarzyna Łapczyńska / Na zdjęciu: Vaclav Milik (kask czerwony).
WP SportoweFakty / Katarzyna Łapczyńska / Na zdjęciu: Vaclav Milik (kask czerwony).

Wszystko wskazuje na to, że PGE Ekstraliga rozegra w tym roku mecze bez kibiców na trybunach. Na to muszą przygotować się telewizje wprowadzając odpowiednie pakiety. W tej chwili lepiej przygotowane na to jest Eleven Sports.

W tym artykule dowiesz się o:

Jeszcze kilka tygodni temu wydawało się, że kibiców czeka ogrom żużla w telewizji, a jego oglądanie stanie się nadzwyczaj łatwe. To wszystko pokłosie zakupu praw do eWinner 1. Ligi przez Canal+. Już wcześniej stacja posiadała do spółki z Eleven Sports prawa do transmisji z PGE Ekstraligi.

Koronawirus sprawił, że kibic najpewniej będzie jeszcze bardziej spragniony żużla, bo mecze mają być rozgrywane bez udziału publiczności. Tysiące ludzi, którzy zwykle w piątek i niedzielę zasiedliby na stadionach, teraz znajdą się w fotelach przed ekranem.

- Dla TV jest to szansa na większe zyski ze sprzedaży abonamentu. Moim zdaniem, aby "zagospodarować" kibica żużla, który do tej pory był zainteresowany poczynaniami swojej drużyny i wszystkie spotkania oglądał z trybun to TV musi wyjść z bardziej przystępną ofertą. Szczególnie jeśli chodzi o nSport+. Jestem przekonany, że takie rozwiązanie przyniesie więcej korzyści finansowych, a dodatkowo będzie to dobra okazja, aby również zebrać korzyści PR-owe - powiedział nam Karol Kuśka, zajmujący się sponsoringiem i biznesem w sporcie.

ZOBACZ WIDEO PGE Ekstraliga 2020: Wielcy Speedwaya - Mark Loram

Obecnie nSport+ oferowany jest m.in. abonentom platformy Canal+ w ramach konkretnych pakietów. Brakuje możliwości zakupienia tego kanału przez internet. Taką możliwość daje za to konkurencyjne Eleven Sports, gdzie mecze PGE Ekstraligi można oglądać w piątki. Fan zainteresowany ofertą "jedenastki" może wykupić pakiet na krótki okres, nie musi podpisywać wieloletniej umowy. - Ceny za pakiet na komputer, telefon czy tablet są na bardzo przystępnym poziomie - zauważył Karol Kuśka.

Koronawirus powinien zmienić podejście Canal+ do transmitowanych meczów. Jako że część fanów będzie spragniona emocji, oferta skierowana do żużlowego widza powinna być bardziej elastyczna. - Platforma powinna dać możliwość zakupu pojedynczego spotkania, pakietu na sezon meczów swojej drużyny lub po prostu całego sezonu. O zainteresowanie w ogóle się nie boję. Jeśli ceny nawet będą porównywalne z ceną biletu na mecz. W końcu będzie to substytut - stwierdził nasz rozmówca.

Zdaniem Karola Kuśki, Canal+ mógłby się też zdecydować na współpracę z klubami, oferując pakiet meczów danej drużyny na cały sezon. Niewielki procent ze sprzedaży takiego pakietu mógłby trafiać na konto klubu. Tym przyda się każdy grosz w dobie kryzysu i braku kibiców na trybunach. - Taki ruch wpisywałby się w społeczną odpowiedzialność biznesu - ocenił ekspert.

- Kluby dzięki temu mogłoby się indywidualnie zaangażować się w promocję tej usługi korzystając ze swoich zasobów jak kanały social media, strona www czy baza danych kibiców. Tak jak wspomniałem na początku. To może być okazja do relacji win-win - zakończył Karol Kuśka.

Czytaj także:
Praca w trybie 24/7. Tak wygląda życie żużlowego działacza
Zbyt łatwo rozdajemy paszporty zagranicznym sportowcom

Komentarze (56)
avatar
Mateusz Enen
20.04.2020
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Co za bzdury, przecież na platformie player już od dawna można kupić pakiety z c bez żadnych umów... Ostatnio w wersji z eleven kosztowało to bodajże 50 PLN .. 
avatar
Bogusław ZG
20.04.2020
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
O zainteresowanie w ogóle się nie boję. Jeśli ceny nawet będą porównywalne z ceną biletu na mecz.... Oby nie myślał o cenie za jedną transmisję. :) 
avatar
KACPER.UL.
19.04.2020
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
Oho.Pudel obsesja z ziomkiem od ZUI już warują:) 
avatar
robinschudł
19.04.2020
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Jak pojedziecie bez kibiców , to na następny sezon też mogą nie przyjść i na kolejne sezony, ja na przyklad tak zrobię 
avatar
KACPER.UL.
19.04.2020
Zgłoś do moderacji
6
0
Odpowiedz
Oczywiście.Np sportowy pakiet z dostępem do kanału ręczne robótki pod błyskotliwym tytułem:bądż jak ja czyli o genialnym pudlu choć już liniejącym którego nikt na spacery nie chce wyprowadzać i Czytaj całość
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.