Żużel. PGE Ekstraliga. Motor Lublin wydał oświadczenie. Trzy możliwości dla karnetowiczów

WP SportoweFakty / Michał Chęć / Na zdjęciu: kibice Motoru Lublin
WP SportoweFakty / Michał Chęć / Na zdjęciu: kibice Motoru Lublin

Z powodu pandemii koronawirusa rozgrywki PGE Ekstraligi rozpoczną się dopiero 12 czerwca - przy pustych trybunach. Motor Lublin z tego powodu przygotował trzy rozwiązania dla posiadaczy karnetów.

W tym artykule dowiesz się o:

12 czerwca zainaugurowane zostaną rozgrywki PGE Ekstraligi. W swoim pierwszym meczu Motor Lublin zmierzy się na wyjeździe z Betardem Spartą Wrocław.

Pandemia koronawirusa sprawia, że rywalizacja toczyć się będzie za zamkniętymi drzwiami. Dla klubu z Lublina może to stanowić problem, bowiem w listopadzie w zaledwie kilkanaście minut sprzedano wszystkie karnety.

Dla posiadaczy stałych wejściówek przygotowano trzy rozwiązania. Pierwsze z nich zakłada, że karnet automatycznie zostanie przeniesiony na 2021 rok - nie będzie przy tym konieczności podejmowania żadnych dodatkowych kroków.

ZOBACZ WIDEO Krzysztof Cugowski: Żużel jest sportem, który powinien najszybciej wrócić na stadiony

Drugim rozwiązaniem jest zwrot karnetu w zamian za oficjalną bluzę klubową, która nigdy nie trafi do sprzedaży, a także prawo pierwokupu stałej wejściówki na to samo miejsce w kolejnym sezonie ze zniżką wynoszącą 10 proc.

Kibice, którzy nie zdecydują się na żadne z powyższych rozwiązań, będą mogli zwrócić swój karnet i otrzymać tym samym całościowy zwrot poniesionych kosztów.

Przypomnijmy, że w 2019 roku stadion przy Al. Zygmuntowskich był jedynym obiektem żużlowym w Polsce, który na wszystkich meczach zapełniał się w 100 proc. Każde spotkanie oglądało 9812 widzów.

Czytaj także:
Adrian Cyfer: Ludzie w Szwecji są zdyscyplinowani. Dziwią się zakazom w innych krajach (wywiad)
Social Speedway 2.0: Kacper Woryna sam sobie mechanikiem. Nicki Pedersen opowiedział o walce z chorobą

Komentarze (20)
avatar
yes
28.04.2020
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Ciekaw jestem na co zdecydują się kibice Motoru? Chyba większość zostanie ze swoim karnetem - kibic i tak wydał na konkretny cel. Sprawozdanie (na żywo lub w powtórce) zobaczy w TV lub w inny Czytaj całość
avatar
Ela 98
28.04.2020
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
avatar
krynston
28.04.2020
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Teraz lojalność kibica będzie się mierzyć nie w ilościach sprzedanych karnetów a w ilościach nie zwróconych... 
avatar
Stercel
28.04.2020
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Przeniesienie karnetu obligatoryjnie w całości na następny sezon, moim zdaniem jest ciekawym rozwiązaniem. Przy reglamentowanej liczbie osób w tym sezonie, wykorzystanie karnetu w całości j Czytaj całość
avatar
mrfreeze
28.04.2020
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Komentarz usunięty 
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.