Żużel. Waliszko zadowolony z wyników oglądalności 2. ligi. "To sukces i pewien fenomen"

WP SportoweFakty / Karol Słomka / Na zdjęciu: Gabriel Waliszko
WP SportoweFakty / Karol Słomka / Na zdjęciu: Gabriel Waliszko

Rozgrywki 2. Ligi Żużlowej były w tym roku transmitowane w Motowizji. Co weekend kibice mogli obejrzeć na żywo trzy spotkania, a wyniki oglądalności okazały się zadowalające, czym pochwalił się Gabriel Waliszko.

W tym artykule dowiesz się o:

- Już w drugim tygodniu transmisji mieliśmy rekord oglądalności. Mecz OK Bedmet Kolejarz Opole - Wilki Krosno oglądało na żywo 60 tysięcy widzów. Z powtórkami doszliśmy do 100 tysięcy. Oczywiście, za każdym razem wiele zależało od dnia i godziny rozgrywania zawodów. Niedziela była pod tym względem najlepsza, a liczby jeśli chodzi o mecze na żywo kształtowały się w granicach od 20 do 60 tysięcy. Dodam, że dobrze oglądały się również magazyny i to zarówno w premierach, jak i powtórkach - opowiada koordynator projektu żużlowego w Motowizji, w rozmowie z serwisem polskizuzel.pl.

- To pokazuje, że najniższy poziom rozgrywek żużlowych również można fajnie wyeksponować w telewizji. W przekroju całego sezonu zasięg odbiorców wzrósł do pół miliona widzów. Uważam, że to sukces i pewien fenomen. Trudno mi przywołać jakąkolwiek inną dyscyplinę w kraju, która na trzecim poziomie rozgrywkowym miałaby taką widownię - dodaje Gabriel Waliszko.

Rozgrywki 2. Ligi Żużlowej nigdy wcześniej nie były w pełni transmitowane w telewizji. Podobnie miało być i w tym roku, ale wszystko zmieniło się przez pandemię koronawirusa, kiedy istniało ryzyko, że mecze będą rozgrywane bez udziału publiczności. Spotkania zostały rozrzucone na trzy dni - w piątek mecze startowały o godz. 16:00, a w sobotę i niedzielę o godz. 11:45.

- Myślę, że transmisje były realizowane na dobrym poziomie. Uważam, że wprowadziliśmy pewne odświeżenie na rynku mediów, które zajmują się pokazywaniem żużla. Zaprezentowaliśmy inne spojrzenie. W naszych transmisjach pojawiało się więcej kobiet. Pokazywaliśmy także historię i tradycję poszczególnych ośrodków. Jeśli chodzi o realizację transmisji to nie odbiegaliśmy od wyższych klas rozgrywkowych. Uważam, że to mogło się podobać. Poza tym otworzyliśmy klubom drugiej ligi okno na świat. Wszyscy mogli zaprezentować się szerszej widowni i eksponować w ten sposób swoje reklamy zarówno sponsorskie jak i samorządowe - tłumaczy.

Zobacz także:
- Tomas Jonasson chce wrócić do ligi polskiej. Szwed przeorganizował swój team i ma duże wsparcie finansowe
Sebastian Szostak pobił rekord Golloba. Zwycięstwo dedykował zmarłemu tacie i swojej babci [WYWIAD]

ZOBACZ WIDEO Żużel. Dyskusja o Apatorze Toruń. Eksperci oceniają ruchy kadrowe

Komentarze (9)
avatar
Andrzej Lipiński
28.10.2020
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Panie Waliszko czytałem jak panu "podziękowano" w stacji transmitującej mecze extraklasy i pan powiedział , ze po 14 latach musi spróbować coś innego! Pan mi pokaże pajaca, który zażyna kurę Czytaj całość
avatar
zawodowiec
28.10.2020
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Ja PGE w tym sezonie przestalem ogladac po szopkach Gorzowa, a GP odpuscilem po praskiej parodii, choc chcialem w ogole odpuscic jak sie dowiedzialem ile to pieniedzy z budzetu miast poszlo na Czytaj całość
avatar
WilQu
28.10.2020
Zgłoś do moderacji
0
0
Odpowiedz
Hahahah. Brawo syfy, dziękuje za usunięcie niewygodnego komentarza :D 
leonidaswro
28.10.2020
Zgłoś do moderacji
1
0
Odpowiedz
Drobna poprawka: jakieś 12-15 lat temu, a może i dawniej, przez jeden sezon najniższą klasę żużlową pokazywała telewizja Tele5. Oglądałem wtedy na żywo mecz w Krakowie. Szału nie było. Prawdą j Czytaj całość
avatar
Feldkurat Katz
28.10.2020
Zgłoś do moderacji
2
0
Odpowiedz
Generalnie było dobrze jak na pierwszy sezon, zwłaszcza realizacja stała na wysokim poziomie. Chciałbym, żeby Motowizja pozostała z 2LŻ w 2021. Proponuję poprawić grafiki, starać się nie mylić Czytaj całość
Zgłoś nielegalne treści

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.