Żużel. Sponsor tytularny ligi zadowolony ze współpracy. Negocjuje przedłużenie umowy

Polska Grupa Energetyczna jest sponsorem tytularnym najwyższej polskiej żużlowej klasy rozgrywkowej od 2015 roku. Wiele wskazuje na to, że umowa zostanie przedłużona. Taką chęć wyraziła już państwowa spółka.

Artur Babicz
Artur Babicz
Dudek i Zmarzlik WP SportoweFakty / Foto Forysiak / Na zdjęciu: Dudek i Zmarzlik
Według informacji portalu wirtualnemedia.pl, Polska Grupa Energetyczna jest zadowolona z dotychczasowej współpracy z PGE Ekstraligą. Sponsor tytularny obecny jest w najwyższej polskiej żużlowej klasie rozgrywkowej od 2015 roku. W tym czasie PGE razem z Ekstraligą przeprowadziło szereg działań marketingowych, z których jest zadowolona państwowa spółka.

- Sponsorowanie PGE Ekstraligi wiąże się z realizacją wszystkich celów działań sponsoringowych ze szczególnym uwzględnieniem propagowania upowszechniania i wzmacniania marki PGE poprzez zwiększenie stopnia znajomości marki i zasięgu jej oddziaływania. Budowanie znajomości marki PGE jest działaniem długofalowym, które ma stworzyć warunki do pozyskiwania klientów oraz wsparcie działań zmierzających do powiększenia rynku sprzedaży. Zagwarantowane umową świadczenia na rzecz PGE służyć będą budowie relacji z klientami w powiązaniu z meczami PGE Ekstraligi. Żużel jest jedną z najpopularniejszych dyscyplin sportowych w Polsce budzącą silne, pozytywne emocje. Wszystkie mecze PGE Ekstraligi transmitowane są w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Dzięki zawarciu umowy sponsoringu tytularnego nastąpi przeniesienie na markę PGE pozytywnych skojarzeń ze sponsorowanego - poinformowała państwowa spółka na portalu wirtualnemedia.pl.

Na ten moment nie podano zarówno wartości nowej umowy, ani na jaki okres będzie obowiązywała. Jednakże już niemal jest pewne, iż PGE pozostanie sponsorem tytularnym rozgrywek. Szczegóły dotyczące mecenatu państwowej spółki nad Ekstraligą zostaną podane po zakończeniu negocjacji.

Przez ostatnie pięć lat współpracy PGE z pomogą polskiego speedwaya przeprowadziła szereg działań, m.in. proekologiczne kampanie CSR, działania wizerunkowe w social mediach czy produkowała materiały wideo. Założenia nowej umowy uwzględniają także emisję spotów reklamowych PGE przy transmisjach telewizyjnych PGE Ekstraligi oraz zwiększenie widoczności marki na nośnikach reklamowych.

Zobacz także: Vaculik nie chciał odchodzić ze Stali
Zobacz także: Lider Skorpionów zostaje!

ZOBACZ WIDEO Żużel. PGE Ekstraliga 2020: "giętki Duzers" - żużlowa nauka jazdy


Czy jesteś zadowolony ze wspólnych działań promocyjnych PGE i Ekstraligi?

zagłosuj, jeśli chcesz zobaczyć wyniki

Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
×
Sport na ×