To był świetny sezon dla Motoru Lublin. Drużyna prowadzona przez Jacka Ziółkowskiego i Macieja Kuciapę dojechała aż do finału PGE Ekstraligi, w którym zmierzyła się z Betard Spartą Wrocław.
W najważniejszym dwumeczu rozgrywek lublinianie ulegli zespołowi ze stolicy Dolnego Śląska, co nie zmienia faktu, że zdobycie srebrnych medali Drużynowych Mistrzostw Polski to ich ogromny sukces. Na krążek DMP czekali aż 30 lat.
Z sukcesem sportowym przyszedł też sukces marketingowy. Motor Lublin właśnie pochwalił się liczbami, których niewątpliwie mogą zazdrościć im ligowi konkurenci.
"Zwrot marketingowy sponsorów głównych naszego klubu oraz naszej marki wyniósł ponad 160 milionów złotych" - opisali lublinianie.
"Ogromnym sukcesem jest zwrot Miasta Lublin, który wyniósł ponad 46 milionów złotych, co jest prawie 2-krotnym wzrostem w stosunku do sezonu 2020" - dodali.
Zwrot marketingowy sponsorów głównych naszego klubu oraz naszej marki wyniósł pona pic.twitter.com/Njzs9TAs4V
— Motor Lublin (@motorlublinpgee) December 7, 2021
Takie liczby to tylko dowód na to, że warto inwestować w lubelski żużel. Nie ulega wątpliwości, że Jakubowi Kępie i spółce, prezentując tegoroczne wyniki marketingowe, powinno być łatwiej przekonać do współpracy kolejnych partnerów.
Zobacz też:
Żużel. Drabik już błyszczał w Lublinie. Te liczby mówią same za siebie
Żużel. Czy telewizja będzie mieć znowu problem z Drabikiem? "Od kilku miesięcy staramy się o rozmowę"
ZOBACZ WIDEO Żużel. Ratajczak o swoim debiucie w PGE Ekstralidze. Ma ważną radę dla młodszych kolegów