Reprezentanci Wielkiej Brytanii na brak dobrych występów w minionym sezonie narzekać nie mogli. Największym sukcesem Brytyjczyków było z pewnością zwycięstwo w finale Speedway of Nations.
Triumfatorzy zdają sobie sprawę z tego, że łatwiej jest atakować coś, co jest na liście celów, aniżeli bronić coś, co już się wywalczyło. Podkreśla to także Adam Weaver, dyrektor Automotive Brands MD, czyli kluczowego partnera reprezentacji.
- Obrona jest jeszcze trudniejszą pracą, a wygrywanie sezonie jest naprawdę piekielnie trudne i zdarza się rzadko. Cokolwiek się stanie z tą pracą, którą poświęcą, to na pewno będą walczyć do samego końca - powiedział w rozmowie z gbspeedwayteam.com.
ZOBACZ WIDEO Żużel. Piotr Pawlicki wyznaczył sobie ambitne cele na sezon 2022!
Brytyjczycy cieszą się z tego, że obecnie żużel w ich kraju, to nie wyłącznie Tai Woffinden, ale również dążąca do tego, aby dorównać mu kroku młodzież z Robertem Lambertem i Danielem Bewley'em na czele. - To wszystko wpływa na akademię naszej zdolnej młodzieży i lepiej działa na ich zaangażowanie - dodał.
Weaver nie ukrywa, że wszelkiego rodzaju medale, to także wpływ na kwestie medialno-wizerunkowe, które pozwalają budować relacje z innymi ważnymi partnerami kadry narodowej. - My zawarliśmy trzyletnią umowę i jest ona niezwykle udana. To profesjonaliści, który przywiązują dużą wagę do szczegółów. Osiągane wyniki są świadectwem ich ciężkiej pracy - zauważył.
Czytaj także:
Chce odwiedzić Zieloną Górę. Przyznał się do częstego palenia papierosów
Zmarzlik właśnie zmienił życie swojego pierwszego trenera. O tym prezencie nie zapomni nigdy