Polub Żużel na Facebooku
Zgłoś błąd
TVN24/x-news
Komentarze (55)
  • Zolty G-dz Zgłoś komentarz
    przyznam racje cegle. jak popatrzec na zawody sprzed 7-10 lat. to nie było wyrywania motorów do przodu. były stare tłumiki!
    • użytkownik usunoł konto Zgłoś komentarz
      Bzdury gadasz Cegła. Może władze są też odpowiedzialne za to że Protasiewicz jedzie ze złamanym obojczykiem, albo że Ułamek mimo kontuzji mówi że łyknie garść tabletek
      Czytaj całość
      przeciwbólowych i też będzie gotowy do jazdy? To nieodpowiedzialność zawodników i działaczy powoduje wypadk, do tego dochodzi presja wyniku i obustronna pogoń za kasą (działacze od sponsorów, zawodnicy od klubu). Tłumiki? Równie dobrze winę można zrzucić na tych którzy tor przygotowują, albo komisarzy którzy przed meczem go odbierają i mówią że wszystko jest OK, a po 2-3 biegach nagle sędzia karze go równać.
      • Stefan Balon Zgłoś komentarz
        Ale zawodnicy mieli szansę się postawić w sprawie tłumików to spuścili uszy po sobie. Teraz dzięki tym, którzy zyskali na zmianie nie będzie żadnego powrotu starego. Lobby tunerów
        Czytaj całość
        też nie popuści a pomoże im Armando Castagna - czemu? Spójrzcie skąd pochodzi dyrektor FIM i monopolista na rynku silników - GM.
        • Przeczol Zgłoś komentarz
          jak czytam te opinie ludzi to aż się boję dać samochód do mechanika bo znawców od tłumików jest tyle, jak pcheł na dzikim kundlu. Krzysztof ma racje bo miał okazję ścigać się w
          Czytaj całość
          tych czasach gdzie ten sprzęt by na pewno ciut inny niż teraz, sam Gollob to stwierdził. Więc kto wie lepiej, zawodnik który za...la na motorze ponad 20 lat czy taki cymbał w krawacie, któremu zależy tylko na kasie a nie na zdrowiu zawodnika. To co zawodnicy mówią. piszą to jest najbardziej wiarygodne!!! Wielu pisze, że zawodnicy się nie przeciwstawiają, że narzekają, że płaczą!!! Wiecie dlaczego??? To jak praca w mundurowce bo sam w niej pracuję. Tak jest w praktyce, że każdy między sobą gada, że zrobił by tak i tak, że to się nie podoba czy tamto, że ja bym zrobił to czy tamto, ale jak co do czego do chodzi to każdy trzyma ryj na kłódkę bo???? bo się boi, że rozliczą się z nim indywidualnie!!! wszędzie jest jeden wielki kibel, pojedyncza jednostka nic nie zdziała ale jak się większość postawi to wtedy nastąpią zmiany leczy pytanie?? skoro każdy patrzy aby mieć jak najwięcej to po co się odzywać!!! teraz są takie czasy ze jeden za drugim nie stanie, prędziej go sprzeda żeby mieć dla siebie więcej. Wszędzie tak jest!
          • józek Zgłoś komentarz
            była próba buntu, nie pamiętacie ? przed sezonem 2014 chyba ? wypowiadali się zainteresowani (chociażby Tomasz Gollob), że motor jest niesterowny, po ujęciu gazu nie zdaje obrotów ???
            Czytaj całość
            jest to za małe środowisko, żeby się buntować, bo z czego będą żyć w razie lock-outu ? pójdą na budowę ?
            • zbych Zgłoś komentarz
              Trudno się nie zgodzić jak nie mam kontroli nad maszyną to takie są efekty.Szkoda że niejednokrotnie tragiczne.
              • RECON_1 Zgłoś komentarz
                Przedwczoraj widzialem to na innym portalu i to nie żużlowym,coż jeśli mialoby sie cis zmienić to trzeba by po prostu solidarnosci wśród zawodnikow i wspolnego buntu,inaczej Bedzie jak
                Czytaj całość
                szesc lat temu czyli trochę biadolenia i nic wiecej...
                • Zawsze My Zgłoś komentarz
                  to jest chyba jednak trochę demonizowanie tłumików...jak długo chodzę na żużel a trochę chodzę to wypadki były zawsze, na pierwszym wirażu zdecydowanie było ich więcej nawet przy
                  Czytaj całość
                  wycofanej linii 30 m...prawda jest taka że kierowca musi się dostosować do posiadanego sprzętu i warunków drogowych...nieważne czego to jest kierowca...jak nie potrafi jechać tym czym ma i tam gdzie musi to niech nie jedzie..
                  • mario.s. Zgłoś komentarz
                    Panie Cegielski, zgadza sie, ale bylo wiadomo od poczatku, ze to jest problem, mieliscie szase sie postawic i wywalczyc swoje, ale jak zawsze, kazdy gral dla siebie, czesc zawodnikow na tak,
                    Czytaj całość
                    czesc na nie, inni czekali co bedzie, wladze zuzla poparli Wlochow, ktos tam dostal posadke w FIMie i sprawa sie rozmyla, tymczasem ludzie zostaja kalekami i nikogo to nie obchodzi.
                    • x-men Zgłoś komentarz
                      Panie Cegielski, nie ma Pan racji niestety. Jeśli jest tak, jak Pan mówi - że winne są tłumiki (nie neguję tego, nie jeździłem nigdy na motocyklu żużlowym, więc nie wiem. Ufam, że w
                      Czytaj całość
                      tym wypadku ma Pan 100-procentową słuszność), i że zawodnicy nie mają wątpliwości, że te tłumiki trzeba zmienić, to KIEDY WRESZCIE ZAWODNICY SIĘ ZBUNTUJĄ??? W GP jeździ ich kilkunastu, wystarczyłby jeden, JEDEN bunt przez sezonem i FIM nie miałoby wyjścia. Ale zawodnicy, mimo że na świecie jest ich ledwie kilkuset, a jeżdżących na poziomie pewnie nie ma nawet setki, nie są w stanie zabrać głosu.
                      • Melbor Zgłoś komentarz
                        ciekawe ale skąd tak zwany ekspert ma takie wnioski biedny AWf pare kursów wyniki sportowe też nieweracyjne a przykro ale kalectwo to tylko jego trampolina do pyskowania a o tym że
                        Czytaj całość
                        chłopakowi nie zapięto kasku narażając jego życie nikt nie gada tyle warta jest ekipa tych kasiorów ekipa marna z takim jak Cegła warta przykre ala prawdziwe to smutne ale prawdziwe tyle takie ekipy warte z takich kasy obdarte Krystian trzymaj się
                        • -stanley Zgłoś komentarz
                          To nie motory i nie tłumiki są przyczyną wypadków. Przyczyną wypadków jest walka o bardzo duże pieniądze znajdujące się na torze. Tu nie ma skrupułów. Żaden zawodnik w walce nie
                          Czytaj całość
                          odpuści nie patrząc na skutki.
                          • Łukaszek z Falubazu Zgłoś komentarz
                            Krzysiek czy to FIM nie zapiął kasku Rempale. Wypadek jakich setki na torach po starcie każdy szuka miejsca rozpycha się. Chłopak nie zapiął kasku taka jest trywialna prawda tej tragedii.
                            Już uciekasz? Sprawdź jeszcze to:
                            ×