Materiały prasowe / Pirelli Media / Na zdjęciu: tor w Chinach

Formuła 1 zmieniła swój logotyp (foto)

Andrzej Prochota

Tuż po ceremonii na podium Grand Prix Abu Zabi, Liberty Media zaprezentowało nowy logotyp. Obecne jest jednokolorowy o czerwonej barwie.

Dotychczasowe logo składało się z czarnego i czerwonego symbolu, pomiędzy który wkomponowana była cyfra "1". Nowa wersja została ujawniona po zakończeniu GP Abu Zabi. Symbol przypomina znak "F1" w kolorze czerwonym.

Tydzień przed zmianą do urzędu Unii Europejskiej ds. własności intelektualnej wpłynęły wnioski o zarejestrowanie trzech projektów nowego logotypu F1. Spotkały się one ze sporą krytyką fanów, którzy uważali, iż logo nie potrzebuje zmiany.

Jednak Liberty Media nie chce, aby Formuła 1 była łączona z Bernie Ecclestonem i stąd te zmiany. Nowe logo zostało zaprezentowane z motto: "Po niesamowitym sezonie - czeka nas nowa era F1".

ZOBACZ WIDEO Robert Kubica może liczyć na wsparcie polskich kibiców. Wyjątkowa flaga debiutuje w Abu Zabi
 

< Przejdź na wp.pl