"Zmieniamy zasady gry" - ogłosiła ekipa Visa Cash App RB przed GP Miami. Zespół Formuły 1 postanowił zmienić swoje malowanie i postawił na barwy tęczy. To nawiązanie do karty bankowej Cash App Visa Chameleon i ukłon w stronę tytularnych sponsorów, a także połączenie stylu Miami, który słynie z kolorowego kiczu i neonów.
Barwy tęczy mają przyciągać wzrok kibiców F1, co udało się osiągnąć, bo pierwsze reakcje w mediach społecznościowych są bardzo pozytywne. - Malowanie nawiązujące do karty Chameleon to idealna kolorystyka dla naszego pierwszego występu w USA. Od czasu premiery ekipy w Las Vegas w lutym poczyniliśmy duże postępy i zabieramy fanów w nową, ekscytującą podróż - powiedział Peter Bayer, dyrektor generalny zespołu.
- Pragnienie postępu i nawiązywanie kontaktów łączą nas z Visa i Cash App. Te niesamowite barwy oraz imprezy towarzyszące GP Miami pokazują ich zaangażowanie w nasz zespół. Dlatego nie możemy się doczekać momentu, w którym zobaczymy nasz bolid w akcji - dodał Bayer.
ZOBACZ WIDEO: Żużel. Subiektywny ranking PGE Ekstraligi. TOPlista 3. kolejki
Tytularny sponsor zespołu z Faenzy postanowił wykorzystać rosnącą popularność F1 i obecność tysięcy kibiców na GP Miami, aby wypromować swój produkt. Przedpłacowa karta Cash App Visa pozwala na zakupy ze zniżkami przez cały weekend w wielu punktach na Florydzie. W najbliższych dniach będzie też oferowana za ledwie 25 dolarów, co stanowi obniżkę o 50 proc. względem ceny regularnej w Stanach Zjednoczonych.
- Chcemy współpracować ze społeczeństwem wyścigowym i zwiększać doświadczenia fanów w prawdziwym życiu. Niezależnie od tego, czy będzie to miało miejsce w jednym ze sklepów na terenie miasta, w jakiejś galerii sztuki, czy też w momencie wykorzystania którejkolwiek ze zniżek, chcemy poprzez nasze partnerstwo wspierać kulturę sportu w USA - dodała Catherine Ferdon, szefowa marketingu w Cash App.
Sponsorem zespołu Visa Cash App jest również polski Orlen. Logotypy firmy z Płocka na tęczowym bolidzie są dość dobrze widoczne. Na tylnym skrzydle znak giganta multienergetycznego został umieszczony na białym tle, więc zastosowanie tęczowych barw nie wpłynęło negatywnie na jego rozpoznawalność. Loga są też obecne m.in. na systemie Halo oraz elementach bocznych bolidu.
Orlen został sponsorem ekipy z Faenzy, gdy ta startowała w F1 jeszcze jako Alpha Tauri w roku 2023. Obecnie współpraca jest kontynuowana.
Czytaj także:
- 30 lat od śmierci legendy. Jak wyglądały ostatnie chwile Ayrtona Senny?
- Stało się! Czy to początek końca Red Bulla?