WP SportoweFakty / Justyna Serafin / Na zdjęciu: radość siatkarek Legionovii Legionowo

Powrót po latach. Legionovia zyskała sponsora tytularnego

Michał Kaczmarczyk

Firma kurierska DPD Polska została na rok sponsorem tytularnym Legionovii Legionowo, klubu Ligi Siatkówki Kobiet. Tym samym zmieni się także nazwa obiektu, w którym występują siatkarki z mazowieckiego miasta.

- Sponsoring firmy DPD Polska ma dla nas strategiczne znaczenie. Wspólnie chcemy zawalczyć o jak najlepszy wynik sportowy na koniec sezonu, który już za chwilę się rozpocznie. Poza drużyną seniorską tradycyjnie kładziemy duży nacisk na szkolenie naszych kadr młodzieżowych, które dzięki współpracy z tak istotnym partnerem, jakim jest lider polskiego rynku kurierskiego, na pewno będą mogły jeszcze bardziej rozwinąć się sportowo. Chcemy, by klub z Legionowa stał się wizytówką i dumą Mazowsza - powiedział o nawiązaniu współpracy z silnym partnerem Sławomir Supa, prezes zarządu Legionovii Legionowo.

Od sezonu 2018/2019 Ligi Siatkówki Kobiet mazowiecka drużyna będzie występowała pod szyldem DPD Legionovia Legionowo, zaś hala, w której będzie rozgrywać swoje mecze, zmieni nazwę na DPD Arena Legionowo. Znana firma kurierska wspierała już legionowskie siatkarki w przeszłości: DPD w 2014 roku pomógł klubowi załatać dziurę budżetową po wycofaniu się firmy kurierskiej "Siódemka" (wykupionej właśnie przez DPD). - Z przyjemnością wracamy do współpracy z legionowską siatkówką, wspierając klub, który, mając silną pozycję w młodzieżowym sporcie, ma ambicje jeszcze mocniej zaznaczyć swoją obecność na polskim krajobrazie sportowym - mówił dla portalu klubu prezes DPD Rafał Nawłoka. 

Przygotowania do podpisania ważnej dla Legionovii umowy trwały od miesiąca. 29 sierpnia radni Legionowa przegłosowali uchwałę, która zezwalała siatkarskiemu klubowi na porozumienie z DPD w sprawie zainwestowania firmy w klub oraz jego drużyny juniorskie i obiekty sportowe. Jednym z warunków stawianym przez DPD była zmiana nazwy Areny Legionowo. Według portalu toiowo.eu, firma kurierska zaproponowała trzyletni kontrakt sponsorski, którego 20 procent wartości miało być przeznaczone na inwestycję w klubową halę. Ostatecznie umowa z DPD ma obowiązywać przez rok. 

Przypomnijmy, że z pozyskania sponsora tytularnego w ostatnim czasie cieszył się także Pałac Bydgoszcz, który podpisał umowę z Bankiem Pocztowym.

ZOBACZ WIDEO MŚ 2018. Zatorski nawiązał do mistrzostwa sprzed 4 lat. "Lepiej smakuje złoty medal z tego roku" 

< Przejdź na wp.pl