Polonia bez sponsora?

Dawid Cysarz

Działacze Polonii Bydgoszcz mają kłopoty ze znalezieniem sponsora strategicznego dla klubu. Po awansie do Speedway Ekstraligi założono, że budżet klubu w następnym sezonie ma wynosić około 6,5 mln. złotych.

Jednak by go osiągnąć potrzebne będzie większe wsparcie reklamodawców. W Bydgoszczy istnieje problem ze znalezieniem firmy, która byłaby w stanie zainwestować większe pieniądze w Polonię. - W Bydgoszczy mamy problem, bo mało która duża firma ma tu swoją siedzibę w naszym mieście. Centrale skupiają się głównie w stolicy, a jakie jest postrzeganie żużla w Warszawie, wszyscy wiemy. Dlatego tak trudno przekonać kogoś, że ze sponsorowania żużlowców można mieć wymierne korzyści - powiedział dla Gazety Pomorskiej Bartosz Rakoczy, przewodniczący Rady Nadzorczej Polonii Bydgoszcz.
Pomóż nam ulepszać nasze serwisy - odpowiedz na kilka pytań.

< Przejdź na wp.pl